پیگیر واکسیناسیون ناجیان غریق هستیم، برگزاری انتخابی تیم ملی غواصی

به گزارش مجله پیکورو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون امروز چهارشنبه 9 تیرماه به ریاست مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در محل سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

پیگیر واکسیناسیون ناجیان غریق هستیم، برگزاری انتخابی تیم ملی غواصی

در جریان این مجمع که با حضور کامل اعضا برگزار گشت، مهدی حیدری با بیان اینکه سال 99 فدراسیون با تغییر و تحولات زیادی روبرو بود، گفت: سال گذشته بیشتر فدراسیون ها تحت الشعاع کرونا بودن. ما هم مستثنی نبودیم؛ طوری که برخی از بخش های تقویم اجرایی نشد با این حال فعالیت های پیش بینی شده زیادی به پایان رسید.

در ادامه حیدری گزارشی از اقدامات اجرا شده در برگزاری دوره های آموزشی داوری و مربیگری غواصی و نجات غریق، انعقاد تفاهم نامه های همکاری، فعالیت فرهنگی و همچنین دیگر اقدامات اجرا شده ارائه کرد.

به گفته وی برگزاری 315 دوره نجات غریق به صورت آنلاین، 2 دوره داوری نجات غریق، 6 دوره مربیگری، 7 دوره نجات غریق درجه 2 همراه با برگزاری 232 دوره غواصی دو ستاره، 78 دوره غواصی 3 ستاره، 24 دوره امداد و نجات و 19 دوره بازآموزی مدرسی غواصی از جمله فعالیت های اجرا شده بود.

وی همچنین از برگزاری مسابقه عکاسی از محیط زیست، امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون قایقرانی در راستای پاکسازی دریاچه آزادی یاد کرد.

در بخش دیگری از مجمع امروز و در رابطه با تقویم 1400، حیدری به کارگاه ها و دوره های آموزشی و بازآموزی مدرسان و داوران نجات غریق و غواصی، برگزاری کارگاه های حقوقی و … که برای اجرایی شدن در مقاطع زمانی مختلف پیش بینی شده اند، اشاره کرد. وی همچنین اشاره ای هم به برگزاری هفته پیشگیری از غرق شدگی و فعالیت های گسترده اجرا شده در این زمینه داشت.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی به آمار مغروقین اشاره کرد و اینکه طبق گزارش های آماری، تعداد مغروقین در استخرهای ورزشی نسبت به استخرهای کشاورزی کمتر است. وی در همین رابطه به طرح ایمن سازی استخرهای کشاورزی و برنامه ریزی های اجرا شده در این زمینه اشاره داشت.

حیدری همچنین یادآور شد که از این پس دوره ویژه مدیران اماکن آبی با همکاری مشترک فدراسیون نجات غریق و فدراسیون شنا برگزار می شود، وی در این بخش از حمایت های دکتر علی نژاد برای اجرایی شدن این طرح تقدیر کرد.

رئیس فدراسیون نجات غریق همچنین از مکاتبات این فدراسیون با وزارت ورزش و ستاد ملی مبارزه با کرونا برای واکسیناسیون منجیان غریق خبر داد و اینکه تلاش این است طرح مورد نظر امسال به پایان برسد.

بنابر اعلام مهدی حیدری و با توجه به در پیش بودن مسابقات جهانی غواصی در ترکیه، رقابت های انتخابی تیم ملی مردادماه در جزیره کیش برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1685

به "پیگیر واکسیناسیون ناجیان غریق هستیم، برگزاری انتخابی تیم ملی غواصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیر واکسیناسیون ناجیان غریق هستیم، برگزاری انتخابی تیم ملی غواصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید