همسر نرگس آبیار: سوژه ابلق را از جامعه دریافت کردیم

به گزارش مجله پیکورو، قاسمی گفت: ابلق را بر اساس یک دغدغه عظیم که در ذهنمان شکل گرفته بود، ساختیم که فکر می کنم دغدغه همه مردم دنیاست.

همسر نرگس آبیار: سوژه ابلق را از جامعه دریافت کردیم

جدیدترین فیلم نرگس آبیار به تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اکران شد، که نظرات متفاوتی را از سوی اهالی رسانه و منتقدان به همراه داشت. درباره چگونگی شکل گیری این فیلم با محمد حسین قاسمی تبادل نظر کردیم که او در این باره گفت: ما همواره بر اساس دغدغه فیلم می سازیم. اگر من و همسرم خانم آبیار درباره یک مادر چشم انتظار یا حتی تکفیری ها کار می کنیم، بر اساس یک دغدغه است.

وی اضافه نمود: درباره ابلق هم بر اساس یک دغدغه عظیم که در ذهنمان شکل گرفته بود، فیلم ساختیم که فکر می کنم موضوع ابلق دغدغه همه مردم دنیاست. بحث حقیقت، مصلحت و زنان موضوع روز دنیا است. ما هم سعی کردیم که به این موضوع نزدیک شویم. آرزوی آثار هنری، تاثیر در جامعه است و امیدوارم این اثر هنری هم در جامعه موثر باشد.

این تهیه کننده سینما در خاتمه گفت: همواره من و همسرم سعی کردیم از جامعه خودمان دور نباشیم. همواره در فضای عمومی هستیم، مثل مردم خرید می کنیم، در بازار می رویم و بین مردم هستیم؛ بنابراین هر دغدغه ای که در ذهنمان شکل می گیرد را از جامعه می گیریم.

منبع: همگردی
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1750

به "همسر نرگس آبیار: سوژه ابلق را از جامعه دریافت کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر نرگس آبیار: سوژه ابلق را از جامعه دریافت کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید