10 جای دیدنی در سفر به دبی برای سفری کامل

به گزارش مجله پیکورو، سفر کردن به کشورهای مختلف از جمله سفر به دبی، یکی از بهترین سرگرمی های ممکن برای هر شخص می باشد. کشور امارات و به خصوص شهر دبی که یکی از شهرهای زیبا و شگفت انگیز این کشور می باشد مورد توجه همگان است.

10 جای دیدنی در سفر به دبی برای سفری کامل

با وبسایت گردشگری آژانس مسافرتی همراه باشید.

شهر دبی به دلیل امکانات زیاد و مفرحی که برای گردشگران و مردم فراهم نموده سالانه پذیرای جمعیت زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است و همچنین به دلیل آب و هوای گرمسیری، معماری و شهرسازی مدرن، مراکز خرید بزرگ و مجلل و از همه مهمتر نزدیک بودن به کشورمان، مورد استقبال و توجه گردشگران ایرانی برای سفر در فصول سرد سال و به خصوص در عید نوروز قرار گرفته است.

در این مطلب قصد داریم 10 مکان پربازدید و زیبای این شهر را به شما معرفی کنیم.

برج العرب در سفر به دبی

برج العرب دبی که به شکل بادبان قایق است در واقع یکی از هتل های مجلل دبی و تنها هتل 7 ستاره جهان می باشد که در فاصله 280 متری از ساحل دبی و در جزیره ای مصنوعی ساخته شده است. نمای زیبا و شیک این برج و ارتفاع 320 متری آن، توجه هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.

این هتل زیبا دارای 220 سوئیت با متراژهای متفاوت است که به دلیل ویژگی ها و امکانات رفاهی زیادی که دارد یکی از گرانترین هتل های جهان محسوب می گردد. گردشگران زیادی هنگام سفر به دبی این برج زیبا را نیز در برنامه بازدید خود قرار می دهند.

برج خلیفه

مکان دیدنی دیگری که می توان موقع سفر به دبی آن را در لیست بازدید خود قرار داد برج خلیفه است. این برج که 830 متر ارتفاع دارد، بزرگترین سازه ساخت دست بشر است و به جواهر دبی شهرت دارد. این برج دارای بخشهای مسکونی، تجاری، اداری، تفریحی و هتل می باشد و سبک زیبا و منحصر به فرد معماری آن می تواند توجه گردشگران را برای سفر به این شهر جلب کند.

تماشای شهر دبی از بالای این برج می تواند بسیار فوق العاده و هیجان انگیز باشد و هنگام شب عکاسان زیادی را برای دریافت عکس های زیبا و جذاب به بالای این برج می کشاند.

مسجد جمیرا

مسجد جمیرا به دلیل نوع معماری خاصی که دارد جزء یکی دیگر از مکان های مناسب برای بازدید، موقع سفر به دبی می باشد. ارتفاع گنبد این مسجد حدود 16 متر و ارتفاع مناره های آن به 40 متر می رسد. نمای این مسجد از سنگ های کرمی بسیار زیبایی تشکیل شده و شب هنگام به دلیل نور پردازی خیره نماینده ای که دارد بسیار دیدنی و زیباست.

درهای این مسجد بر روی تمام مردم و با هر مذهب و آیینی باز است بنابراین بسیاری از گردشگرانی که سفر به دبی را برای خود برنامه ریزی می نمایند موقع ورود به این شهر حتما از این مسجد دیدن می نمایند.

پالم جمیرا

پالم جمیرا نام مجموعه ای از جزایر مصنوعی است که در کنار هم قرار گرفته و شکل پالم یا درخت نخل را تشکیل داده اند و برای افزایش جذب توریست و سفر به دبی ساخته شده اند. این جزایر از تعداد بسیار زیادی تخته سنگ و ماسه ساخته شده و ابعاد کل آن 5 در 5 کیلومتر مربع می باشد و به دلیل مهارت زیادی که در ساخت آنها به کار برده شده جزء یکی از عجایب جهان محسوب می گردد.

در این پالم، هتل ها، ویلاها، تفرجگاه ها، رستوران ها و سایر امکانات رفاهی و تفریحی برای گردشگرانی که قصد سفر به دبی دارند فراهم شده و از این طریق آنها می توانند از همه امکانات به صورت یکجا و در یک مکان برخوردار باشند.

دبی مال سفر به دبی

این مرکز خرید یکی از بهترین و مجلل ترین مراکز خرید، به دلیل وجود فروشگاه های اجناس لوکس و زیبا، محوطه بزرگ بازی، سینما و زمین بازی اسکی روی یخ، محسوب می گردد و می تواند توجه مسافرانی را که با سفر به دبی به دنبال مکانهایی هستند که هم بتوانند خرید نمایند و هم از امکانات رفاهی و تفریحی استفاده نمایند را جلب کند.

زیبایی این مرکز خرید و فاصله نزدیک آن به برج خلیفه باعث شهرت و بازدید همگان از این مکان شده و اجرای زنده موسیقی و نمایش های مختلف در کنار رستوران های شیک و غذاهای خوشمزه می تواند تمام احتیاجهای اشخاصی که قصد سفر به دبی برای خرید را دارند فراهم کند.

آکواریوم دبی در سفر به دبی

این آکواریوم بزرگ و تونلی، شاید زیباترین و بهترین آکواریومی باشد که تا به حال در زندگی خود دیده اید. وجود 140 نوع آبزی در این آکواریوم، باعث زیبایی و جذابیت آن شده است. تماشای گونه های مختلف ماهی ها و آبزیان از داخل یک تونل شیشه ای حس غواصی کردن در عمق دریا را به شما می دهد.

هنگام ورود به آکواریوم دبی می توانید علاوه بر تماشای ماهی ها، از غواصی کردن و استفاده از قفس های شیشه ای و قایق های شیشه ای که شما را تا عمق دریا می برند لذت ببرید. پس هنگام سفر به دبی تماشای این مجموعه زیبا را از دست ندهید.

موزه دبی

موزه دبی یکی دیگر از جاذبه های گردشگری است که برای علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ مردم دبی ساخته شده و مورد بازدید اکثر افرادی که با سفر به دبی در پی آشنا شدن با این فرهنگ هستند قرار می گیرد. این موزه در واقع در یک قلعه تاریخی قدیمی واقع شده است که برای حفاظت از شهر در برابر دشمنان و همچنین مرکز حکومت پادشاهان استفاده می شده است.

دیوارهای این قلعه به گونه ای هنرمندانه از مرجان و صدف ساخته شده و در این موزه انواع و اقسام وسایل جنگی و آلات موسیقی وجود دارد که پای هر گردشگری که به تاریخ علاقه دارد و با سفر به دبی در پی یافتن تاریخ این شهر است را به این مجموعه باز می نماید.

سافاری در سفر به دبی

تپه های شنی و زیبایی دبی به همراه گونه های جانوری و گیاهی و وجود ساحل شنی زیبا در کنار منطقه بیابانی، باعث زیبایی و شگفتی این منطقه شده و انواع سرگرمی ها و تفریحات مختلف از قبیل شتر سواری و سافاری باعث جذب گردشگران برای سفر به دبی و استفاده از این امکانات شده است.

راه رفتن روی ماسه های نرم و گرم بیابان و تماشای آسمان آبی و عکاسی از این منطقه می تواند خاطره ای به یاد ماندنی را از سفر به دبی در ذهن شما باقی بگذارد.

پیست اسکی

شاید تصور آن کمی سخت باشد که در شهری بیابانی، بتوان مکانی را پیدا کرد که در آن برف و یخ وجود داشته باشد اما چنین مکانی در دبی وجود داد و آن پیست اسکی دبی است. این پیست جزء یکی از بزرگترین پیست های سرپوشیده جهان است که دارای دیوارهای شیشه ای می باشد.

در این پیست، انواع ورزش های زمستانی نظیر اسکی، اسنوبرد و سورتمه سواری وجود دارد. گردشگران هنگام سفر به دبی و مراجعه به این پیست نباید نگران تهیه لباس و وسایل ورزشی باشند زیرا این مجموعه، وسایل و لباس های مورد احتیاج را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

پارک آبی وایلد وادی در سفر به دبی

این پارک آبی دارای مساحت 5 هکتار است و شامل 23 نوع از انواع و اقسام تفریحات آبی نظیر سرسره سرعت که یکی از سریعترین سرسره های جهان است می باشد و به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فرد آن، جایزه بهترین طراحی و نوآوری پارک های آبی را به خود اختصاص داده است.

محوطه این پارک طوری طراحی شده که این امکان را برای گردشگران فراهم می نماید تا ساعت ها بدون خستگی، در این پارک به تفریح و سرگرمی های آبی بپردازند و مطمئنا بعد از سفر به این شهر و ورود به این پارک آبی از انتخاب خود پشیمان نخواهند شد.

گشت و گذار در شهر

هنگام سفر به دبی بهتر است از لحظه لحظه سفر خود بهره ببرید و وقتتان را بی فایده هدر ندهید زیرا در این شهر بقدری جاذبه های زیبا و شگفت انگیز وجود دارد که برای تماشا و استفاده از همه آنها وقت کم می آورید.

برای سفر به این شهر و تهیه بلیط هواپیما با مراجعه به سایت باتهیه بلیط هواپیما یا رزرو تور دبی از امکاناتی که با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می گیرد نهایت استفاده را ببرید و سفری خاطره انگیز را برای خود و خانواده رقم بزنید.

منبع: دلتابان
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 615

به "10 جای دیدنی در سفر به دبی برای سفری کامل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 جای دیدنی در سفر به دبی برای سفری کامل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید