هرم استعدادیابی برای والیبال خواهیم داشت

به گزارش مجله پیکورو، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال سپاهان اصفهان در چارچوب دیدارهای هفته نهم لیگ برتر والیبال هشتمین برد خود را مقابل شهداب یزد به دست آورد و جایگاه در رده دوم جدول رده بندی را تثبیت کرد.

هرم استعدادیابی برای والیبال خواهیم داشت

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان با حضور در خانه والیبال تهران از نزدیک شاهد پیروزی تیمش بود.

ساکت درباره پیروزی تیم سپاهان گفت: ابتدا جا دارد درگذشت محمود یاوری پیشکسوت فوتبال ایران، سپاهان و اصفهان را تسلیت بگویم، خوشحالم امروز کنار بازیکنان حضور داشتم. از مدیران قبلی باشگاه سپاهان تشکر می کنم که رشته والیبال را از دو سال پیش حمایت کردند، این رشته مورد توجه باشگاه است و توجه ویژه ای به پرورش استعدادها و فراهم کردن شرایط مناسبی برای آنها در برنامه داریم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: 73 تیم ورزشی تحت حمایت باشگاه هستند و به طور ویژه کنار آنها خواهیم بود.

وی درباره اهمیت والیبال در باشگاه سپاهان در مقایسه با فوتبال گفت: یک هرم استعدادیابی برای والیبال خواهیم داشت و داریم تلاش می شود که به بحث سازندگی و والیبال پایه و همچنین ایجاد آکادمی همت گذاشته شود طراحی آکادمی ها اجرا شده به محض اینکه کرونا اجازه دهد فراخوانی برای استعدادها خواهیم داشت.

ساکت در سرانجام گفت: والیبال با تلاش فدراسیون و قهرمانان جایگاه خوبی در رده بین المللی دارد و ما نیز در کنار فدراسیون تلاش می کنیم شرایط خوبی ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1289

به "هرم استعدادیابی برای والیبال خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرم استعدادیابی برای والیبال خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید