هدیه کریسمس برندها و تجربه هیجان انگیز قیمت ها

به گزارش مجله پیکورو، زمستان در راه است. سرما آرام آرام، میهمان خانه های گرم ما می گردد و ما می توانیم سوز برف را با بند بند وجودمان حس کنیم. زمستان، تداعی نماینده رنگ سفید خیره نماینده ای است که برف با بارش گاه و بی گاه خود، به ما هدیه می دهد. ننه سرمای پیر، چمدان کهنه خود را باز می نماید و برای این فصل سرد به ما شال و کلاه گرم می بخشد. زمستان در کنار سرمای استخوان سوز، زیبایی های بیشماری دارد. یکی از آن ها که در سرتاسر جهان هواداران بیشماری دارد، جشن کریسمس هست که در روز 25 دسامبر یا به تقویم ما ایرانی ها، 4 دی برگزار می گردد و شادی و شور بی مقدار ای را به پیکر خسته مردم جهان تزریق می نماید. حال که کریسمس نزدیک است، سرمایه داران و برندهای محبوب جهان در تب و تاب و شلوغی حاکم، به فکر فرو رفته اند که از این فرصت پیش آمده برترین استفاده را داشته باشند و با خلاقیتی تازه، هدیه کریسمس زیبایی را برای این جشن که برترین زمان برای هدیه دادن و هدیه گرفتن است، فراهم نمایند و بر شادی مردم بیفزایند. همراه خبرنگاران باشید تا از جهانی شگفت انگیز و رنگارنگ هدیه کریسمس برندها، سر در آوریم و به نوعی مد سال را هم شناسایی کنیم.

هدیه کریسمس برندها و تجربه هیجان انگیز قیمت ها

دنیای شگفت انگیز برندها و ایام شاد کریسمس

با نزدیک شدن جشن کریسمس، بعضی از مارک های لوکس در دنیا هدیه خود را منتشر نموده اند. هدیه کریسمس برندها، با اینکه ارزان نیست ولی مجذوب کننده و دوست داشتنی به نظر می رسد. برند محبوب و پر هوادار گوچی یا Gucci خط تازه شمع خود را به قیمت 800 دلار و بور بری یا Burberry روسری این فصل خود را به قیمت 700 دلار برای فروش در جشن کریسمس قرار داده است. خوشبختانه، برای کسانی که دوستدار برندها در لیست جشن کریسمس هستند، بعضی از گزینه های موجود در محدوده ارزان وجود دارند که خبری مسرور کننده به شمار میرود. ما به تفکیک برند آن ها را برای شما مطرح می کنیم تا به مانند ما، شما هم شگفت زده شوید.

بوربری (Burberry)

سال جاری در بین هدیه کریسمس برندها هدیه خانه بریتانیایی ها، کیف پول و پیراهن فلانل با نماد بوربری هست. برای مردان، اجناس ارزان قیمت مانند یک کرم اصلاح 50 دلاری (39 پوند) و یک جفت جوراب با پنبه ترکیبی در حدود قیمت70 دلار (55 پوند) طراحی شده که این جوراب ها در هفت رنگ روانه بازار شده اند. برای زنان، ارزان ترین گزینه ناخن لهستانی است که 23 دلار (18 پوند) به فروش می رسد. اگر شما در پی هدیه شایسته تری هستید، می توانید الفبای چرمی به قیمت 120 دلار (94 پوند) و در 16 رنگ را امتحان کنید.

لویی ویتان (Louis Vuitton )

لویی ویتان فرانسه نیز پیشنهادات خود را برای هدیه به اشتراک گذاشته است زیرا بنابر گفته شرکت سازنده هنر، یافتن هدیه مناسب برای هر تمایل و مناسبت است. کیف لپ تاپ لنووی ویتون، ارزان ترین هدیه آن است که با برچسب های تزئینی ساخته شده و 185 دلار (145 پوند) قیمت دارد.

اکساندر مک کوئین (Alexander McQueen)

یک کیف کارت سیاه رنگ، ارزان ترین هدیه ای است که در سال 2018 برای خانم های الکساندر مک کوئین پیشنهاد می گردد. نسخه طلای فلزی آن هزینه ای بالغ بر 5 دلار اضافه در بر دارد و ارزش واقعی آن 175 دلار (137 پوند) هست. برای مردان، جوراب ها نیز ارزان ترین گزینه با رنگ های مختلف و آغاز قیمت 85 دلار هستند.

گوچی (Gucci)

Gucci در این فصل، خط تازهی از کالاهای خواب خود را ترویج می دهد و قیمت آن چیزی در حدود 70 دلار (54 پوند) هست. طراح لوکس برای زنان، یک شال گردن ابریشمی را به قیمت 195 دلار (152 پوند) و برای مردان مربع جیبی را به قیمت 145 دلار (113 پوند) را به عنوان هدیه ارائه می دهد.

دولچه گابانا (Dolce & Gabbana )

طراح ایتالیایی Dolce & Gabbana برای زنان هدیه ای ارزشمند و شیک که نوعی هدبند است را به قیمت 95 دلار (74 پوند) آماده نموده و ارزان ترین هدیه کریسمس مردانه نیز جوراب پنبه ای آبی یا سیاه و سفید به قیمت 50 دلار (39 پوند) است.

هرمس (Hermès)

صابون با نام تجاری لوکس فرانسه با قیمت 35 دلار (27 پوند) هدیه ای مناسب برای مردان در زندگی شما است. صابون هرمس برای زنان ارزان تر از نسخه مردانه آن به قیمت 23 دلار (18 پوند) هست.

ورساچه (Versace)

برای زنان، دستبند برفی مدوزای مجذوب کننده با قیمت 100 دلار (78 پوند) و برای مردان جوراب با قیمت 75 دلار (58 پوند) مناسب ترین هدیه هست. اگر در پی یک هدیه برای خانه هستید، زیور آلات با قیمت 85 دلار (66 پوند) برترین راه برای اضافه کردن یک حس لطیف و زیبا به یک درخت کریسمس است.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2168

به "هدیه کریسمس برندها و تجربه هیجان انگیز قیمت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه کریسمس برندها و تجربه هیجان انگیز قیمت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید