نمی توانیم برای تمام مناطق مدل آموزشی مشابه تعریف کنیم ، فعالیت های آموزشی در ایام کرونا را به اختیار دانش آموزان گذاشتیم

به گزارش مجله پیکورو، دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: ما شهرستان هایی داریم که دسترسی شان به اینترنت بشدت ضعیف و صفر است برای همین ....

نمی توانیم برای تمام مناطق مدل آموزشی مشابه تعریف کنیم ، فعالیت های آموزشی در ایام کرونا را به اختیار دانش آموزان گذاشتیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

حسین تاریخی دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در تبادل نظر با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران در مورد شرایط فعالیت های آموزشی انجمن اسلامی دانش آموزان در ایام کرونا گفت: فعالیت ما در ایام کرونا، فعالیتی جزیره ای بود و نه متمرکز؛ به این معنی اغلب دانش آموزان خود به صورت آتش به اختیار و با توجه به دسترسی هایی که در شهرستان ها دارند، عمل کردند.

وی اضافه نمود: ما شهرستان هایی داریم که دسترسی شان به اینترنت بشدت ضعیف و صفر است برای همین نمی توانیم برای تمام مناطق مدل آموزشی مشابهی را تعریف کنیم و انجمن اسلامی در این زمینه فعالیتی متمرکز انجام نداد.

تاریخی گفت:، چون شرایط هر منطقه متفاوت بود، امر فعالیت های آموزشی را به اختیار دانش آموزان گذاشتیم تا خود با توجه به مقتضیاتی که دارند، فعالیت های آموزشی را رقم بزنند.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: در این شرایط و اختیاری که به دانش آموزان داده شده، بعضی به سمت برگزاری کلاس های حضوری با رعایت اصول بهداشتی رفتند تا بتوانند خلا های پیش آمده را جبران نمایند.

حسین تاریخی در مورد زمینه فعالیت دانش آموزان در ایام کرونا گفت: دانش آموزان در این ایام، بشدت در فضای مجازی فعال شدند و ما برای آن ها هم فضای لازم را طراحی و هم آن ها را برای حضور موثر و سالم ترغیب کردیم. بطوریکه توانستیم بهمراه دانش آموزان بستری را برای اردوی راهیان نور مجازی فراهم کنیم و در این زمینه استان اصفهان و البرز پیشرو و قوی عمل کردند.

وی درخصوص برگزاری اردو های جهادی برای حضور دانش آموزان انجمن اسلامی در مناطق محروم و یاری به جبران خلا های آموزشی در این مناطق به دلیل شیوع کرونا گفت: در ایام شیوع کرونا ما فعالیت های جهادی را لغو کردیم، چون ریسک انتقال ویروس میان دانش آموزان اعزام شده و مردم ساکن در منطقه بالا بود و از جهت حفظ سلامتی دانش آموزان و مردم محدودیت های جدی داشتیم و طبیعتا سلامت افراد برای ما مهم تر از فعالیت های میدانی بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1101

به "نمی توانیم برای تمام مناطق مدل آموزشی مشابه تعریف کنیم ، فعالیت های آموزشی در ایام کرونا را به اختیار دانش آموزان گذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی توانیم برای تمام مناطق مدل آموزشی مشابه تعریف کنیم ، فعالیت های آموزشی در ایام کرونا را به اختیار دانش آموزان گذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید