موسسه رسانه های تصویری با جشنواره های جهان وارد مذاکره شد

به گزارش مجله پیکورو، به گزارش خبرنگاران، غرفه این موسسه پس از حضور پیروز در شانزدهمین بازار فیلم جشنواره بین المللی فیلم فجر و در راستای معرفی سینمای پس از انقلاب و مذاکره با سینماگران معتبر کشورهای مختلف، این بار نیز همچون سال گذشته در سالن اصلی بازار فیلم جشنواره بین المللی برلین (سومین رویداد معتبر سینمای دنیا) فعالیت خود را آغاز کرد.

موسسه رسانه های تصویری با جشنواره های جهان وارد مذاکره شد

این موسسه در کنار تعامل بیشتر با نمایندگان و شرکت های تهیه کننده، توزیع کننده و خریدار فیلم علاوه بر ارائه فیلم های سینمایی دوره ای پیشین به معرفی و بازاریابی فیلم های سینمایی جدیدی همچون آفتاب، مهتاب، زمین علی قوی تن، برلین منفی 7 رامتین لوافی، بشارت به یک شهروند هزاره سوم محمدهادی کریمی و زیباتر از زندگی ساخته انسیه شاه حسینی پرداخت.

همچنین در این بازار موسسه رسانه های تصویری در راستای حضور پررنگ تر فیلم های ایرانی در جشنواره های معتبر بین المللی ملاقات ها و مذاکراتی با نمایندگان و مدیران جشنواره های بین المللی همچون جشنواره شیکاگو (آمریکا)، فسیوال فیلم های جنگی (فرانسه)، مونترال (کانادا)، پالم اسپرینگ (آمریکا)، شب های سیاه تالین (استونی)، فستیوال کودک (هند)، ورشو (لهستان)، منقدین کن (فرانسه)، المپیا (یونان)، مسکو (روسیه)، فیوجی فامیلی (ایتالیا)، هامبورگ (آلمان)، اولو (فنلاند)، پیفان (کره)، دلالسینا (ایتالیا)، لوکارنو (سوئیس)، در یک فیلم فستیوال (ایتالیا)، ونیز (ایتالیا)،شنینگل (آلمان)، زلین (جمهوری چک) کارلووی واری (جمهوری چک)، گیف (مکزیک)، میل والی (آمریکا) و لوس آنجلس (آمریکا) صورت گرفت و محصولات موسسه معرفی گشت.

علاوه بر آن در این مدت مذاکرات متعددی با کمپانی های معتبر خارجی صورت گرفت که منجر به عقد چند پیش قرارداد خرید و فروش شده است. این بازار از روز پنج شنبه 19 بهمن ماه فعالیت خود را آغاز و جمعه 27 بهمن ماه به کار خود پایان داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 868

به "موسسه رسانه های تصویری با جشنواره های جهان وارد مذاکره شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسسه رسانه های تصویری با جشنواره های جهان وارد مذاکره شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید