ملی پوش سابق تکواندو ایران مربی چین تایپه شد

به گزارش مجله پیکورو، به گزارش خبرنگاران، امید غلامزاده با مسئولین تکواندو چین تایپه برای مربیگری تیم ملی این کشور تا بازی های المپیک 2020 توکیو به توافق رسیده است. وی که مدال های طلا، نقره و برنز رقابت های جهانی، جام جهانی و آسیایی را در کارنامه خود دارد از ابتدای ماه آینده میلادی کار خود را تیم ملی این کشور شروع می نماید.

ملی پوش سابق تکواندو ایران مربی چین تایپه شد

با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید.

غلامزاده در این مورد به خبرنگاران گفت: چند ماهی است که در حال مذاکره با مسئولان فدراسیون تکواندو چین تایپه هستم و در نهایت برای یک همکاری یکساله به توافق رسیدیم.

وی اضافه کرد: چین تایپه برای حضور در المپیک به وسیله رنکینگ هیچ شانسی ندارد، به همین دلیل نگاه ما رقابتهای قاره ای است. کوشش ما این است که نمایندگان خود را برای حضور در این مسابقات آماده کنیم. تقریباً هفت ماه زمان داریم تا رقابتهایی که قرار است در ووشی چین برگزار گردد و برای این مدت نیز برنامه های خوبی داریم.

مربی تیم نوجوانان ایران در رقابتهای جهانی سال 2016 کانادا در خاتمه گفت: ان شاءالله برنامه هایی که تدارک دیده ایم به خوبی اجرا گردد تا بتوانیم در رقابتهای قاره ای سهمیه المپیک توسط تکواندوکاران چین تایپه بدست بیاید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 318

به "ملی پوش سابق تکواندو ایران مربی چین تایپه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش سابق تکواندو ایران مربی چین تایپه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید