مقاله: جزیره جیمز باند پوکت (تایلند)

به گزارش مجله پیکورو، این منطقه یک مقصد محبوب برای موج سواری و همچنین کایاک سواری است. بیشتر تورهای بازدید از جزیره جیمز باند بازدید از دیگر جزیره های محبوب را هم در برنامه سفر خود دارند و معمولا برای خوردن یک ناهار خوشمزه از غذاهای دریایی در دهکده ماهیگیری جذاب و مسلمان نشین Koh Panyee توقف می کنند. با این که برگزارکننده های تور، کیسه های پلاستیکی برای محافظت از دوربینتان در اختیارتان قرار می دهند اما بهتر است یک کیف ضد آب دروبین همراه داشته باشید. اگر برای بازدید از این جزیره در تور پوکت، آزادی بیشتری می خواهید می توانید از اسکله Surakul در فانگ نگا، با کمتر از 2000 بات برای حدود 3 یا 4 ساعت، یک قایق کرایه کنید. این قایق ها می توانند تا 10 نفر را در خود جای دهند.

مقاله: جزیره جیمز باند پوکت (تایلند)

خلیج فانگ نگا محوطه ای 400 کیلومتر مربعی را پوشش داده و منزلگاه حدود 100 جزیره است. بیشتر آنها یا به خاطر زیبایی شان یا به خاطر شکل های عجیب و غریبشان می توانند در کتاب رکوردهای گینس ثبت شوند. جزیره جیمز باند با قله صخره ای معروفش، از زمان دیده شدن در فیلم جیمز باند در سال 1974 به یک جاذبه معروف برای مسافران تور تایلند تبدیل شده است. خوشبختانه این منطقه تحت حفاظت پارک ملی قرار گرفته است و در نتیجه به خاطر موقعیت پر مخاطره اش، هیچ قایقی از هیچ نوعی اجازه نزدیک شدن به این صخره را ندارد. دو راه عالی برای دیدن جزیره جیمز باند در تور پوکت، از روی قایق یا از ساحل کوچکی در کو پینگ گان است.

همزمان که از تماشای کوه تاپو (Koh Tapu) لذت می برید، می توانید در خلیج فانگ نا بای در تور تایلند قایقرانی یا کایاک سواری کنید و به سمت غارهای منزوی و دنج بروید، از جزایر تالو و خاو فینگ کان و دهکده شناور ماهیگیری شگفت انگیز مسلمانان به نام کوپانی دیدن کنید. معمولاً این گردش ، 6 تا 8 ساعت زمان می برد، پس کرم ضد آفتاب، به مقدار کافی آب و کلاه مناسب به همراه داشته باشید.

منبع مقاله: جزیره جیمز باند پوکت (تایلند)

انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1916

به "مقاله: جزیره جیمز باند پوکت (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جزیره جیمز باند پوکت (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید