10 مورد از رمانتیک ترین مکان ها در تایلند

به گزارش مجله پیکورو، تایلند پر از مکان های رمانتیک است و جای تعجب نیست که زوج های عاشق زیادی از فاصله های دور و نزدیک به این کشور در آسیای شرقی سفر می نمایند. سواحل زیبای درخشان، تجربه ای فراموش نشدنی و میزبانی در کلاس های جهانی، سرزمین لبخندها را به محلی برای عاشقی تبدیل نموده است. برگزاری مراسم عروسی در ساحل و ماه عسل های رویایی همان چیزی است که بسیاری دنبالش هستند و حتی می توان گفت جدی ترین افراد هم از بودن در چنین شرایطی لذت می برند. اگر شما هم قصد سفر به رمانتیک ترین جاهای تایلند را دارید در ادامه با خبرنگاران همراه شوید تا آبی ترین سواحل، کوه های سر به فلک کشیده، جنگل های انبوه و شهرهای پر از جاذبه های فرهنگی اش را به شما معرفی کنیم. در این کشور هر زوجی مقصد مورد علاقه اش را پیدا می نماید.

10 مورد از رمانتیک ترین مکان ها در تایلند

با تور تایلند ارزان به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

برای خواندن این مطلب، حدود 5 دقیقه زمان احتیاج دارید.

کو سامویی، بهشت امن تایلندی ها

کو در زبان تایلندی به معنای جزیره و سامویی همان بهشت امنی است که در میان دریا قرار گرفته است. مساحت جزیره 228 هزار کیلومتر بود و بیش از 50٬000 نفر در آن زندگی می نمایند. از سال 1971 تا به امروز گردشگران زیادی برای تماشای سواحل ماسه ای، درختان نارگیل و غواصی در سواحل مرجانی به این جا سفر نموده اند.

کو سامویی در قلب خلیج تایلند جا گرفته و ماجراجویان می توانند از آبشارها دیدن نمایند یا برای تماشای صخره های عجیب و غریب Hin Ta یا Hin Ya بروند. زوج ها معمولا پس از سپری کردن یک روز پرماجرا به یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات لوکس سلامتی جزیره می روند و خستگی را از تنشان خارج می سازند.

نوار ساحل پر از کافه ها و رستوران های شاعرانه ایست که با نور شمع روشن شده اند. درحال خوردن شام و انواع نوشیدنی ها به تماشای غروب آفتاب بنشینید. برای اقامت در جزیره هم انتخاب های زیادی از هتل های لوکس گرفته تا خانه های روستای پیش روی خود دارید. برای آشنایی هرچه بیشتر پیشنهاد می کنیم مطلب (با جزیره سامویی و جاذبه های گردشگری آن آشنا شوید) را مطالعه کنید.

پوکت یکی از رمانتیک ترین جاهای تایلند

خود پوکت بیشتر برای زوج های پر شور و هیجان و اهل مهمانی و شلوغی مناسب است. اگر به دنبال جایی دنج تر و خلوت تر هستید می توانید به، Kamala، Karon یا Kata سفر کنید. دریافت حمام آفتاب بر روی ماسه های داغ، گشت و گذار در میان شهر قدیمی پوکت و تماشای معماری شگفت انگیزش از جمله سرگرمی های منطقه هستند.

بسیاری هم ازخانه های برعکس و عجیب و غریب Baan Teelanka، مجسمه غول پیکر بالای تپه و موزه حقه های پوکت دیدن می نمایند. با سر زدن به بازارها رنگارنگ محلی، قایق سواری و شرکت در نمایش ها می توانید سفرتان را بیش از پییش هیجان انگیز کنید. همان طور که حدس می زنید رستوران های باکیفیت و متنوع زیادی هم در محله وجود دارد.

جزایر سیمیلان مخصوص عاشقان زیر دریا

کمی از جمعیت دور شویم و به سراغ سپری کردن زمانی منحصر بفرد برویم. این مجمع الجزایر دریای آندامان در ساحل استان فانگ نگا واقع شده است و برخی از بکرترین سواحل تایلند به همراه شن و ماسه های سفید نرم و آب های شفاف کریستالی را داراست.

در امتداد سواحل خیره نماینده جزیره ها دست در دست فرد مورد علاقه تان قدم بزنید و به تماشای مجموعه ای از حیوانات وحشی از جمله پرندگان، مارمولک ها و پستانداران کوچک مشغول شوید. در هنگام غرق غواصی یا شنا در عمق کم داخل اقیانوس انواع و اقسام ماهی های گرجهتیرا می بینید که در میان صخره های با شکل های زیبا و بستری مرجانی در حال شنا کردن هستند.

پس از تمام این هیجان ها زمان آن است که از غوغای دنیا فارغ شوید و به تماشای آسمان شب در یکی از رمانتیک ترین جاهای تایلند بپردازید.

جزایر دنج کو کوت

کو کوت (Koh Kut) که گروهی به آن (Koh Kood) نیز می گویند، جزیره ای بسیار زیبا در ساحل ترات خلیج تایلند است. شما و شریک زندگی تان می توانید با لبخند بر لب هایتان بدون از هیاهوی گردشگران تایلند از حس آرامش و تماشای طبیعت باشکوه و تماشایی اطرافتان بهره مند شوید.

سواحل ماسه ای به رنگ مرجان با آب های شفاف و درخشان شان با درختان بلند قامت پالم پوشیده شده اند و رنگ سبزشان تضاد رنگی با آبی بی کران آسمان درست می نماید. دسترسی به برخی از جزیره ها تنها به وسیله دریا امکان پذیر است، پیشنهاد می کنیم قایقی کرایه کنید و با برنامه (بدون این که گم بشوید) از جزیره های اطراف هم دیدن کنید که هر کدام خودشان یکی از رمانتیک ترین جاهای تایلند به حساب می آیند. برای تماشای حیوانات وحشی و آبشارهای تماشایی پر آب به بالای تپه ها برای رسیدن به آنجا هم بهتر است اسکوتر را اجاره کنید و دوتایی حسابی ویراژ دهید.

بانکوک پایتخت پرماجرای تایلند

پایتخت پرماجرای تایلند دارای جاهای رمانتیک بسیار غافلگیرانه ای است (البته اگر در جای درستی دنبال آن ها بگردید). زوج هایی که به شهر فرشتگان سفر می نمایند، امکان این را دارند که هنگام سوار شدن بر چرخ و فلک بزرگ بازار Asiatique یا یکی از کافه های بالای آسمان خراش های شهر چشم انداز نورانی را از بالا ببینند.

اگر ترجیح می دهید همه جا را با جزییات بیشتری تماشا کنید پیشنهاد می کنیم که یک قایق خصوصی را در اطراف خلیج های بادگیر (کانال) محله Thonburi کرایه کنید و با خیال راحت گردش کنید. علاقه مندان به فرهنگ هم می توانند نمایش خیره نماینده سیام نیرامییت (Siam Niramit) را تماشا نمایند. در پارک لامپینی (Lumpini Park) دست در دست یکدیگر قدم بزنید و با تماشای ساختمان های باشکوه شهر حیرت زده شوید. با هم به یکی از مراکز سلامتی پایتخت رفته، در فضایی عالی غذا بخورید و در بهترین هتل های کشور اقامت کنید.

آیوتایا، شهر سوخته

یک حس نوستالژیک رمانتیک در گشت و گذار داخل تاریخی ترین بناها و سفر در زمان وجود دارد. پایتخت سیامی سابق آیوتایا دارای تعداد بیشماری از ویرانه هاست که هر کدامشان در نوع خود بی نظیر هستند. از دیدنی ترین جاذبه های آن می توان به وات ماهاتات، وات یای چای مونگورن و Bang Pa In Palace اشاره نمود که همشان به اندازه یک مرکز رانندگی کوتاه از مرکز جاذبه تاریخی به ثبت رسیده در فهرست میراث دنیای یونسکو فاصله دارند.

اگر آیوتایا را در فهرست رمانتیک ترین جاهای تایلند برای رفتن قرار داده اید مراقب باشید، چرا که فیل های مهربان در خیابان ها و ویرانه های باستانی آن قدم می زنند و ما نباید چیزی جز رد پایمان داخل خرابه های شهر بر جا بگذاریم. بازار شبانه آیوتایا و بازار شناور آیوتایا مکان های ایده آلی برای خرید هدایای زیبا و بیادماندی از ماه عسل به تایلند برای یکدیگر هستند.

می توانید شب را در یکی از هتل های بسیار لوکس منطقه یا خانه ای چوبی و قدیمی به صبح برسانید. اگر می خواهید قبل از بازدید اطلاعات بیشتری درباره شهر سوخته بدست آورید و از موقعیت دقیق قرارگیری آن آگاه شوید پیشنهاد می کنیم مطلب (شهر سوخته بانکوک، فانوسی که خاموش شد) را مطالعه کنید.

ناکون راتچاسیما، بزرگ ترین استان تایلند

ناکون راتچاسیما (Nakhon Ratchasima) پهناورترین استان سرزمین لبخند دارای جاهای رمانتیک زیادیست که برخیشان بسیار محبوب شده اند و گروهی دیگرشان همچنان برای گردشگران ناشناخته مانده اند. زمان خود را در وانگ نم خیائو (Wang Nam Khiao) سرسبز با تاکستان های بی نظیر و مزارع روستایی سرسبزش سپری کنید.

قدم زدن در میان جهتهای پیاده روی پارک های ملی، آبشارها و تپه های پر فراز و نشیب هم برای زوج های طبیعت گرد انتخاب مناسبی است. در وات بان رای (Wat Ban Rai) واقع در محله دان خون تات (Dan Khun Thot) با دیدن شکل غیر معمول یک فیل که با موزائیک پوشانده شده حسابی شگفت زده خواهید شد.

سپس با رفتن به پارک تاریخی (Khmer-era Phimai) سفری در زمان خواهید داشت. ناگفته نماند که بیاد ماندنی ترین بخش سفر از نظر تعداد بسیاری از گردشگران گشت و گذار در میان پارک مای خائو یای (Khao Yai National Park) است. گیاهان و جانوران متنوع، مانند فیل ها، خرس ها و پرندگان داخل پارک زندگی می نمایند. چندین آبشار خروشان نیز در میان کوه های پوشیده شده در درختان دیده می شوند. زوج های عاشق می توانند شب را داخل پارک سپری نمایند و به تحسین ستاره های چشمک زن آن مشغول شوند. از طرف دیگر، کلبه های تفریحی ، استراحتگاه های زیبا و هتل ها لوکس با دسترسی آسان به پارک آن قدر متنوع هستند که افراد با بودجه های متنوع بتوانند شب را در آن بگذرانند.

اودون تانی رمانتیک ترین مقصد زمستانی تایلند

اودون تانی ایسان ممکن است اولین جایی نباشد که در فهرست رمانتیک ترین جاهای تایلند به ذهن آدم خطور می نماید، اما در فصل سرد می توانید چشم اندازهای خیره نماینده و تماشایی را داخل منطقه ببینید. قایقی کرایه کنید و به سمت دریای سرخ لوتوس (Talay Bua Deang) راهی شوید آن موقع است که می بینید پتویی صورتی رنگ از گل های نیلوفر بر سطح آب پهن شده و مجذوب زیبایی اش خواهید شد.

مکانی فوق العاده برای زوج هایی که ترجیح می دهند مکان های جدیدی را کشف نمایند و تجربیاتشان با سایرین متفاوت باشد، این دریاچه در بین ماه های دسامبر تا مارس در پرگل ترین و زیباترین وضعیت خود قرار گرفته است. سایر مکانهای دیدنی مجاور عبارتند از: پارک تاریخی Phu Prabhat ، پارک ملی Phu Chong Na Yoi و موزه Ban Chiang که داخلش اشیا یافته شده از دوران ماقبل تاریخ را به نماش گذاشته اند.

لامپانگ

لامپانگ یکی از استان های شمالی کشور است که هنوز گردشگران آن را کشف ننموده اند و برای زوج هایی است که ترجیح می دهند از جمعیت توریستی فرار نمایند انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. این جا تنها استانی است که ارابه و چرخ دستی هنوز در خیابان هایش به عنوان وسیله حمل و نقل منظم در خیابان ها استفاده می گردد.

تمام طول جهت تا رودخانه حومه شهر پر از بناهای تاریخی است که با معماری زیبایی ساخته شده اند بر روی پل سفید درخشان Ratsadapisek از یکدیگر عکس هایی با نمای رودخانه بسیار زیبا در پس زمینه بگیرید. ساختمان های باشکوهی چون وات فراکاوودنتائو (Wat Phrakaewdontao)، وات سری چام (Wat Sri Chum) و وات چدی سائو لیانگ (Wat Chedi Sao Liang) را تماشا کنید.

زندگی محلی را در ساختمان تاریخی ساخته شده از چوب درخت ساج بان سائو ناک (Baan Sao Nak) و موزه بومی لاخون (Bhumi Lakhon) کشف کنید و در آبشارهای مجاور از طبیعت لذت ببرید. اگر همواره آرزو داشتید که بدون آسیب رساندن به فیل های دوست داشتنی به آن ها نزدیک شوید و رفتن به بیمارستان فیل های لامپانگ می تواند آرزویتان را برآورده سازد. این جا فیل های نجات یافته را نگهداری می نمایند و بازدید از آن به شدت توصیه می گردد.

چیانگ مای، پایتخت شمالی تایلند

چیانگ مای یا به اصطلاح پایتخت شمالی تایلند دارای جنگل های باشکوه، کوه های سر به فلک کشیده و منظره های فراوانی است. صعود از Doi Inthanon برای رویارویی با مرتفع ترین نقطه تایلند آن هم در کنار یکدیگر و تماشای منظره شهر از آن ارتفاع حال و هوای بخصوصی دارد.

زوج های ماجراجو می توانند با هیجان ها و فعالیتهای فضای باز مانند زیپ لاین، کوهنوردی و قایق سواری خود را سرگرم نمایند. به جهتهای جنگی بروید، از آبشارها صعود کنید و با قبایل ساکن در جنگل ها ملاقات داشته باشید.

جاذبه های فرهنگی زیادی نیز در چیانگ مای بچشم می خورد، ساختمان های دیدنی مانند Wat Phra That Doi Suthep و Wat Phra Singh بسیار جذاب هستند. با هم در اطراف شهر قدیمی قدم بزنید و مناظر رودخانه را تماشا کنید.

اگر قصد سفر به کشور تایلند و اقامت در رمانتیک ترین شهرهای آن را دارید پیشنهاد می کنیم راهنمای سفر به تایلند را نگاهی بیاندازید.

منبع این مطلب سایت theculturetrip است.

اگر شما تجربه ماه عسل در رمانتیک ترین جاهای تایلند را دارید نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 472

به "10 مورد از رمانتیک ترین مکان ها در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مورد از رمانتیک ترین مکان ها در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید