تور هلند: معرفی هتل 4 ستاره ان اچ سنتر آمستردام ، Hotel NH Amsterdam Centre

به گزارش مجله پیکورو، هتل ان اچ سنتر آمستردام | Hotel NH Amsterdam Centre

برای دسترسی راحت تر به جاذبه های آمستردام، این هتل 4 ستاره زیبا به شما پیشنهاد می گردد. هتل ان اچ سنتر آمستردام Hotel NH Amsterdam Centre، تنها 250 متر تا میدان معروف لیدز فاصله داشته و با 3 دقیقه پیاده روی به خیابان استادشوبرگ خواهید رسید. بعلاوه محله ای که این هتل در آن قرار گرفته است برای خرید عالی می باشد. در متن زیر به تفصیل خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه زیبا را تا دیدنی های آمستردام آنالیز می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل ان اچ سنتر آمستردام را مرور کنیم.

تور هلند: معرفی هتل 4 ستاره ان اچ سنتر آمستردام ، Hotel NH Amsterdam Centre

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

خدمات رفاهی هتل ان اچ سنتر آمستردام

در این ساختمان 7 طبقه، اینترنت وای فای رایگان نیز در لابی و تمام اتاق ها در دسترس بوده و در بیشتر منطقه ها این هتل، سیگار کشیدن ممنوع می باشد. بعلاوه ورود حیوانات خانگی به هتل مجاز است. خدمات میز پذیرش شبانه روزی ارائه شده و شامل ورود و خروج سریع و خصوصی (پر کردن فرم های پذیرش در اتاق)، انبار چمدان، خدمات نگهبانی، صندوق امانات، خدمات بلیط و میز راهنمای گردشگری است و به شما خوش آمد می گوید. کارکنان هتل به 3 زبان انگلیسی، هلندی و اسپانیایی صحبت می نمایند.

ورود به هتل ان اچ سنتر آمستردام از ساعت 3 بعد از ظهر تا نیمه شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. دو پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل قرار گرفته که هزینه ای روزانه دریافت می نمایند و احتیاج به رزرو ندارند. با این حال می توانید از هتل، ماشین کرایه کنید. ترانسفر فرودگاهی و سرویس حمل و نقل مانند تاکسی، احتیاج به پرداخت مبلغی جداگانه دارد. اگر اهل دوچرخه سواری هستید، از دوچرخه های هتل، کرایه کنید.

خدمات خشکشویی و اتوکشی با هزینه جداگانه و طبق درخواست شما فراهم می گردد. برای شما مهمانانی که احتیاج به برگزاری دیدار های کاری خود دارید، 5 اتاق دیدار، یک مرکز تجاری و خدمات فکس و فتوکپی در نظر گرفته شده است. از دیگر خدمات و امکانات هتل می توان به این موارد اشاره نمود:

  • آسانسور
  • ویلچر برای مهمانان کم توان یا ناتوان
  • روزنامه رایگان در لابی
  • تهویه مطبوع
  • فضایی برای افراد غیر سیگاری

امکانات تفریحی هتل ان اچ سنتر آمستردام

اتاق بخار، سونا و مرکز تناسب اندام هتل، امکانات تفریحی آن محسوب می شوند. در تراس هتل و روبه چشم انداز زیبای باغ آن نشسته و برترین قهوه ها را بنوشید. می توانید به تورهای قایق سواری بر روی کانال ها بروید و از منظره ها زیبای شهری آمستردام لذت ببرید. دیگر فعالیت های تفریحی در نزدیکی هتل شامل موارد زیر می باشد:

  • اجاره دوچرخه
  • جهتهای پیاده روی و دوچرخه سواری معین در اطراف هتل
  • کرایه سکوتر

رستوران هتل

خدمات پذیرایی در اتاق به صورت شبانه روزی ارائه می گردد. بوفه صبحانه هر روز با پرداخت جداگانه برایتان سرو می گردد.

  • سالن غذاخوری ال Lounge L: این سالن غذاخوری ایتالیایی از صبح زود باز بوده و انواع قهوه ها را تهیه می نماید. در میان روز می توانید انواع میان وعده ها و غذاهای سبک را در آن سفارش دهید. به جز رستوران هتل، در اطرافش کافه ها، سالن ها و رستوران های مختلفی مانند رستوران جوست Restaurant JOOST، رستوران ایتالیایی سن جورج San George و فرایدی نکست Friday Next نیز پیدا خواهید کرد که انواع غذاهای دریایی، هلندی و اروپایی را سرو می نماید.

امکانات اتاق های هتل

خدمات اتاق ها شبانه روزی بوده و برای نظافت نیز هر روز می آیند. رنگ های گرم درون آن ها و کفپوش چوبی سخت آن احساس خوبی را به شما منتقل می نماید. تمام 232 اتاق با تهویه مطبوع دارای کنترل تنظیم نماینده از درون اتاق، اینترنت وای فای رایگان، تلفن، میز مطالعه و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی ارائه می شوند. امکانات اتوکشی در صورت درخواست، پرده های ضخیم برای جلوگیری از ورود نورهای مزاحم، گاوصندوق دیجیتالی، سیستم گرمایشی و تخت اضافه (با پرداخت هزینه مجزا) نیز از دیگر امکانات می باشد. در حمام های خصوصی ترکیبی از دوش و وان، وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان و سشوار قرار داده اند. برای رزرو اتاق در هتل ان اچ سنتر آمستردام سری به قسمت رزرو هتل آمستردام در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل ان اچ سنتر آمستردام

در تمام اتاق های این هتل سیگار کشیدن ممنوع است.

  • اتاق استاندارد شخصی: 20 متر مربع متراژ و یک تخت یک نفره دارد.
  • اتاق استاندارد با نمای پنجره عالی: متراژ آن، 20 مترمربع بوده و 2 تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق استاندارد: 22 مترمربع مساحت، دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق سوپریر: این اتاق، 30 مترمربع مساحت و 2 تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق استاندارد سینگل: در این اتاق، یک تخت یک نفره قرار داده شده است. متراژ آن، 22 متر مربع می باشد. یکی از اتاق های استاندارد سینگل متراژی به میزان 21 متر مربع دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر آمستردام

از جاذبه های نزدیک هتل می توان به سالن تئاتر بلوو، سالن تئاتر دلامور، میدان لیدز، پارادیزو، خیابان پی.سی.هوفت، خیابان لیدز و ووندل سی اس نام برد. به تمام این دیدنی های آمستردام تنها با 5 دقیقه پیاده روی دسترسی پیدا می کنید. بعلاوه دیگر جاذبه های زیر تا این هتل 4 ستاره فاصله بسیار اندکی دارند.

  • : تنها 500 متر دورتر است. اگر بخواهید با اتوبوس بروید، باید جهتی را تا ایستگاه پیاده روی کنید تا در نهایت در مدت 10 دقیقه به این محل برسید. با تاکسی طی این جهت 4 دقیقه و پیاده 10 دقیقه طول می کشد.
  • موزه ملی ریجکس آمستردام: 500 متر فاصله دارد که با پای پیاده 6 دقیقه و با تاکسی 4 دقیقه طی این جهت طول می کشد. با تراموای شماره 2 یا 5 حدود 16 دقیقه در راه خواهید بود.
  • میدان موزه: این میدان تا محل اقامت شما، 700 متر فاصله دارد. پیاده 9 دقیقه و با تاکسی حدود 3 دقیقه در راه خواهید بود. اتوبوس های مختلف نیز در مدت 9 دقیقه شما را در نزدکی این محل پیاده می نمایند.
  • سالن تئاتر روباز ووندل پارک: این فضای تئاتر، 800 متر تا هتل فاصله دارد. پیاده 10 دقیقه و با تاکسی حدود 4 دقیقه در راه خواهید بود.
  • ووندل پارک: هتل 1.1 کیلومتر تا مرکز این پارک فاصله دارد که تا ورودی آن تنها 2 دقیقه فاصله خواهید داشت و احتیاجی به گرفتن تاکسی نیست.
  • میدان رامبراند: برای رفتن به این میدان می توانید 8 دقیقه ماشین سوار شوید یا با تراموای خط 1، حدود 11 دقیقه ای را بروید تا به این میدان برسید. پیاده نیز 18 دقیقه راه دارید. چرا که فاصله آن تا شما 1.2 کیلومتر است.
  • خانه آنه فرانک: 1.4 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 6 دقیقه، پیاده 20 دقیقه و با اتوبوس خط 347 حدود، 10 دقیقه در راه خواهید بود.
  • کاخ سلطنتی آمستردام: این کاخ، 1.4 کیلومتر است که با تاکسی 6 دقیقه طی این جهت طول می کشد. با تراموای شماره 1، حدود 10 دقیقه و پیاده 20 دقیقه در راه خواهید بود.
  • میدان دام: این میدان نیز، 1.4 کیلومتر دورتر بوده که با 10 دقیقه رانندگی به این میدان می رسید. اگر تراموای خط 2 یا 1 را سوار شوید، 9 دقیقه ای به نزدیکی این میدان می رسید. پیاده تنها 22 دقیقه طی این جهت طول می کشد.
  • ایستگاه مترو مرکزی آمستردام: این ایستگاه، 2.2 کیلومتر فاصله دارد. با 30 دقیقه پیاده روی، 8 دقیقه رانندگی یا 13 دقیقه تراموا سواری به این ایستگاه می رسید.
  • : 10 کیلومتر فاصله داشته و حدود 12 دقیقه با تاکسی تا هتل راه دارید.
  • فرودگاه روتردام: 54.1 کیلومتر است که تا هتل، 44 دقیقه رانندگی خواهید داشت.

موقعیت هتل ان اچ سنتر آمستردام

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

هلند، آمستردام ای اس 1054، استادهودرسکاد 7

Stadhouderskade 7, 1054 ES Amsterdam, Netherlands

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1940

به "تور هلند: معرفی هتل 4 ستاره ان اچ سنتر آمستردام ، Hotel NH Amsterdam Centre" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند: معرفی هتل 4 ستاره ان اچ سنتر آمستردام ، Hotel NH Amsterdam Centre"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید