معرفی هتل 4 ستاره ویستا در پاتایا

به گزارش مجله پیکورو، هتل ویستا پاتایا Hotel Vista پاتایا

این هتل 4 ستاره، یک صندلی عالی برای گذراندن تعطیلات در پاتایا دارد. هتل ویستا پاتایا Hotel Vista Pattay در ساحل آرام سوی در کنار جاده ساحلی واقع شده و شما به راحتی می توانید به مراکز خرید مختلف و خیابان واکینگ استریت Walking Street با حمل و نقل عمومی دسترسی پیدا کنید. در متن زیر خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه تا دیدنی های مطرح پاتایا را بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل ویستا پاتایا را مرور کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره ویستا در پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل ویستا پاتایا

خدمات پذیرش هتل شامل انبار چمدان، میز راهنمای گردشگری، میز پذیرش شبانه روزی، دستگاه ای تی ام، نگهبانی و صندوق امانات می باشد. اینترنت وای فای رایگان در فضای عمومی و در تمامی اتاق های هتل شما را به شبکه جهانی وب متصل می نماید. خدمات نظافتی شامل خدمات خشکشویی و اتوکشی است که هزینه ای جداگانه برایتان خواهد داشت.

نظافت روزانه اتاق ها انجام می گیرد و امکانات ویژه ای هم برای مهمانان کم توان و ناتوان در نظر گرفته شده است. فضایی مخصوص افراد سیگاری و تهویه مطبوع محیط مناسبی ایجاد نموده است.

ورود به هتل ویستا پاتایا، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

پارکینگ عمومی درخیابان نزدیک هتل، وجود دارد ضمناً ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات حمل و نقل مانند تاکسی در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد اگر چه باید هزینه ای جداگانه برای آنها پرداخت کنید. کارکنان هتل به زبان تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند.

ورود حیوانات به هتل ممنوع است بنابراین حیوانات خانگی خود را به این سفر نیاورید. وجود آسانسور و باربر رفت و آمد بین طبقات را برای شما آسان می نماید. همچنین اگر برای سفر های کاری به پاتایا سفر می کنید، می توانید از خدمات اتاق های کنفرانس و ملاقات با امکان فکس و فتوکپی، و پرداخت هزینه جداگانه بهره ببرید.

امکانات تفریحی هتل ویستا پاتایا

حتما سری به مرکز تناسب اندام کاملا مجهز بزنید و در آنجا ورزش کنید یا که از امکانات درمانی مرکز حمام آبگرم لذت ببرید. با دوچرخه ای که از هتل کرایه نموده اید، در پاتایا بچرخید یا سوغاتی های خود را از فروشگاه هدیه خریداری کنید. اگر به دنبال گشت های درون شهری هستید، به میز راهنمای گردشگری یا میز پذیرش هتل مراجعه کنید.

کافه و رستوران پاسیو Patio، انواع غذاهای اروپایی و تایلندی را پخت می نماید. باربیکیو غذاهای دریایی، از جمله انواع سوشی ها، سالادها و ماکارونی نیز در این رستوران تهیه می گردد.

کافه دو پروم Café Du Prom در کنار استخر آب شور با طول 30 متر، شما را با منوی مخصوص خود متعجب می نماید. پدرو گاستربار یکی از بهترین تاپاس های شهر را ارائه می دهد. استخر شنایی برای بچه ها در کنار این استخر ساخته شده است.

امکانات اتاق های هتل

تعداد 135 اتاق در این هتل وجود دارد که با امکانات مدرن و نورپردازی گرم محیط گرم و دلچسبی را برایتان فراهم می نماید. تجهیزات درون اتاق یک تلویزیون صفحه تخت، دستگاه قهوه و چای ساز، میز مطالعه، بطری آب معدنی رایگان، صندوق امانات، یخچال و تلفن است.

حمام خصوصی نیز با دوش، حوله لباسی، سشوار، وسایل آرایشی- بهداشتی رایگان تجهیز شده است. اتاق های وی آی پی و خانوادگی از اتاق های به خصوص هتل می باشند.

هزینه یک شب اقامت در ماه فوریه سال 2018، برای یک فرد بزرگسال در اتاق دابل یا دوقلو، حدود 236 هزار تومان می باشد. برای نوزادان زیر دو سال در هتل ویستا پاتایا، بسته به اتاقی که انتخاب می کنید ممکن است تخت نوزاد شامل مبلغ اضافی گردد و برای کودک 3 تا 12 سال، باید تخت اضافی درخواست دهید.

برای رزرو اتاق یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل به قسمت رزرو هتل پاتایا در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

  • انواع اتاق های هتل ویستا پاتایا

  • دولوکس تراس دار: 32 مترمربع مساحت. نمایی رو به شهر و یک تخت بزرگ دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد.
  • باشگاه لوکس با تراس: 32 مترمربع مساحت. نمایی رو به استخر و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد.
  • سوئیت دو اتاق خوابه با تراس: 64 متر مربع مساحت. نمایی رو به استخر و دو تخت بزرگ دو نفره دارد.
  • اتاق انتخابی زمان ورود و پذیرش: 32 مترمربع مساحت. یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره به همراه دوش و وان حمام دارد
  • دولوکس دوقلو: 32 متر مربع مساحت. نمایی رو به شهر دارد.
  • فاصله تا جاذبه های معروف شهر پاتایا

  • ترمینال اتوبوسی: 1.9 کیلومتر است که می توانید پیاده 27 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • ایستگاه قطار پاتایا: 2.5 کیلومتر است که می توانید با 16 دقیقه رانندگی به آنجا برسید.
  • هنر در بهشت پاتایا: 0.5 کیلومتر است که می توانید پیاده در مدت 10 دقیقه به این محل برسید.
  • سالن نمایش تیفانی: 0.5 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 10 دقیقه راه خواهد بود.
  • هارد راک کافه: 0.6 کیلومتر است که پیاده، تنها 11 دقیقه در راه خواهید بود.
  • پاتایا سیتی هال: 900 متر است که می توانید پیاده 17 دقیقه ای برای دیدن آن بروید. با ماشین طی این جهت 17 دقیقه طول خواهد کشید.
  • جشنواره مرکزی ساحلی پاتایا: 1.1 کیلومتر است که با ماشین طی این جهت 7 دقیقه طول می کشد. همچنین اگر پیاده به آنجا بروید چیزی بین 18 دقیقه در راه خواهید بود.
  • خیابان واکینگ استریت: 2.4 کیلومتر است که با ماشین طی این جهت 17 دقیقه طول می کشد. همچنین اگر پیاده به انجا بروید تنها 35 دقیقه در راه خواهید بود. می توانید خرید های خود را در این خیابان انجام دهید.
  • بندر ها هین فری: 2.7 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 17 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 35 دقیقه در راه خواهید بود. از این بندر می توانید به بندر نا بان پیر رفته و سری هم به این جزیره بزنید.
  • ساحل: 1.4 کیلومتر است که می توانید با ماشین 5 دقیقه ای به آنجا برسید. پیاده می توانید به راحتی با 20 دقیقه پیاده روی به ساحل برسید.
  • باغ وحش ببر سریراچا: حدود 3 کیلومتر است که با ماشین حدود 50 ساعت تا این مکان راه خواهید داشت.
  • ساحل جومتین: حدود 9 کیلومتر است که با ماشین حدود 35 دقیقه تا این مکان راه خواهید داشت.
  • پارک آبی کارتون نتورک آمازون: 19.5 کیلومتر می باشد که اگر با ماشین بخواهید بروید، حدود 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • دنیای زیر آب پاتایا: 6.6 کیلومتر است که با تاکسی 23 دقیقه تا آنجا در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی یوتاپو رایونگ پاتایا: 31.2 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت تا هتل در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی سووارنابهامی: 84.3 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت و 34 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل ویستا پاتایا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

تایلند، 20150، پاتایا، 196 پاتایا سوی 4

196 پاتایا Soi 4, پاتایا, 20150, Thailand

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 300

به "معرفی هتل 4 ستاره ویستا در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره ویستا در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید