معاون سازمان حمایت: مصوبه شورای رقابت هنوز به خودروسازان ابلاغ نشده است!

به گزارش مجله پیکورو، معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: مصوبه شورای رقابت درباره قیمت خودرو ها که باید به وسیله معاونت حمل ونقل وزارت صمت به خودروساز ها ابلاغ می شد، هنوز ابلاغ نشده است.

معاون سازمان حمایت: مصوبه شورای رقابت هنوز به خودروسازان ابلاغ نشده است!

به گزارش تسنیم، موسوی درباره فروش خارج از ضابطه کرمان موتور گفت: ملاک عمل خودروسازان، باید مصوبه شورای رقابت باشد.

در حالی معاون سازمان حمایت از عدم ابلاغ مصوبه شورای رقابت درباره قیمت خودرو های مونتاژی خبر داده است که بیش از دو هفته از تصویب این قیمت ها در شورای رقابت می گذرد و علت تعلل وزارت صمت در ابلاغ این قیمت ها معین نیست.

تأخیر در ابلاغ قیمت های مصوب شورای رقابت، موجب سوءاستفاده بعضی خودروسازان خودرو های مونتاژی شده است به گونه ای که در ارسال دعوت نامه های خودرو های فروخته شده در ماه های اخیر قیمت های بالایی را به خریداران اعلام نموده اند و خریداران هم در زمان حاضر در بلاتکلیفی به سر می برند.

معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اذعان به اینکه به علت ابهامی که برای خود ما هم وجود دارد هیچ محاسبه ای فعلاً در مورد خودرو های تجاری نداریم، اضافه نمود: براساس مصوبات، متولی سیاستگذاری و معین قیمت خودرو، شورای رقابت است، از این شورا در مورد خودرو های تجاری سؤال کردیم و منتظر معین تکلیف کارگروه قیمت گذاری خودرو هستیم.

موسوی ادامه داد: با توجه به اختلاف قیمت بازار و کارخانه، از معاونت حمل ونقل وزارت صمت و شورای رقابت استعلام کردیم و مقرر شد در جلسات بعدی کارگروه قیمت گذاری درباره این موضوع تصمیم گیری گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 31 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1402 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2227

به "معاون سازمان حمایت: مصوبه شورای رقابت هنوز به خودروسازان ابلاغ نشده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون سازمان حمایت: مصوبه شورای رقابت هنوز به خودروسازان ابلاغ نشده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید