مرکز خرید مبنا یکی از معروف ترین مراکز خرید کرج است

به گزارش مجله پیکورو، سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشات منتشر شده، مرکز خرید مبنا یکی از معروف ترین مراکز خرید کرج است.

مرکز خرید مبنا یکی از معروف ترین مراکز خرید کرج است

مرکز خرید مبنا که در مهرشهر کرج واقع شده، یکی از مراکز لوکس و گران قیمت استان البرز هست. این مرکز خرید با هدف لوکس سازی و فروش انواع برندهای معتبر دنیا برای طبقه خاصی از اقشار جامعه طراحی شده است. نمای زیبا، مصالح درجه یک، چیدمان دکوراسیون داخلی خاص، وجود دکوری ها و تزئینات لوکس از جمله لوستر های ناب و…از دیگر ویژگی های این پاساژ بشمار می آید. مجتمع تجاری مبنا در زمینی به مساحت 2,400 متر مربع و با زیربنایی به مساحت 13,500 مترمربع در 9 طبقه احداث شد. این مجتمع یک مجموعه تجاری مسکونی بشمار می رود، طبقات منفی پارکینگ هستند و طبقات از همکف به بالا تجاری و بعد مسکونی است. مجتمع مبنا کرج دارای برترین برندها و معتبرترین مارکهای دنیا بوده و در فروشگاه های آن می توانید اجناس اورجینال را به وفور بیابید.

مرکز خرید مبنا مهرشهر در قسمت تجاری خود حدود 100 واحد فعال دارد. یکی از برترین ویژگی های این مرکز تعدد اصناف و قابلیت خرید خانواده هاست. در این مرکز شما می توانید انواع پوشاک بانوان و آقایان از مجلسی و اداری تا راحتی، فروش آلات موسیقی، کیف و کفش، شیرینی و شکلات، محصولات دامپزشکی، پوشاک بچگانه، محصولات کودک، محصولات ورزشی از اسپرت تا سوارکاری و…را بخرید. پاساژ مبنا در بخش خدمات رفاهی برای رفاه حال خریداران و گردشگران خدماتی از جمله سیستم اعلام و اطفای حرق، سیستم تهویه مطبوع، نورپردازی داخلی و خارجی، استفاده از متریال با کیفیت، آسانسور و پله برقی، تاسیسات مرکزی، رستوران و کافی شاپ، اطلاعات و نگهبانی، سیستم کنترل دوربین های دیجیتالی را ارائه می دهد.

منبع: همگردی
انتشار: 21 اسفند 1401 بروزرسانی: 21 اسفند 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2200

به "مرکز خرید مبنا یکی از معروف ترین مراکز خرید کرج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید مبنا یکی از معروف ترین مراکز خرید کرج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید