فروتن: آینده داوری کشتی ایران روشن است

به گزارش مجله پیکورو، به گزارش خبرنگاران، در این جلسه که با حضور سید جلال عسگری سرپرست دبیری فدراسیون کشتی و اعضای کمیسیون داوران کشتی برگزار گشت، مسائل داوری کشور مورد بحث و مصاحبه قرار گرفت.

فروتن: آینده داوری کشتی ایران روشن است

ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی در این جلسه گفت: اهداف جامعه داوری بسیار مهم است و با توجه به مصوبات جدید کمیسیون، آینده روشنی برای داوران ایران دیده می شود و به دنبال این هستیم که داوری کشتی ایران به جایگاه اصلی خود در کشتی جهان برسد.

فروتن شرح داد: در چند ماه گذشته چندین مسابقه مهم داخلی و بین المللی برگزار گشت و از نکات مثبت برگزاری این بود که مشکل خاصی در حوزه داوری دیده نشد.

وی گفت: تعدادی از جوانان وارد عرصه داوری شدند و با توجه به ترکیب داوران کشتی کشور، آینده روشنی برای آن ها متصور هستیم و مطمئنم با حمایت بیشتر کمیسیون داوران جوانان شایسته ما رشد و پیشرفت خواهند داشت و امیدوارم با افکار و ایده های نو و جدید خودشان شرایط خوبی را برای آینده داوری کشتی کشور رقم بزنند.

رئیس کمیسیون داوران کشتی گفت: امیدوارم با حمایت مسئولان فدراسیون کشتی و پیگیری های آن ها 2 داور از کشورمان در المپیک 2020 توکیو حضور داشته باشند.

فروتن با اشاره به اینکه دو رقابت بین المللی جام تختی را در کرمانشاه و شیراز در پیش رو داریم گفت: تلاش می کنیم برای حضور داوران در این مسابقات محدودیتی نداشته باشیم تا داوران درجه یک و 2 بین المللی کشورمان کنترل شوند.

فروتن در انتها گفت: کمیسیون داوران رسیدگی به داوران بازنشسته را در دستور کار قرار داده و به دنبال این هستیم که به نحوی شایسته به مسائل و مسائل این داوران پیشکسوت پرداخته شود، چراکه باید قدردان زحمات آنها باشیم.

در انتها این جلسه سید جلال عسگری سرپرست دبیری فدراسیون کشتی از زحمات کمیسیون داوران تقدیر و تشکر کرد و گفت: فدراسیون کشتی آنچه که در توانش است در حمایت از داوران کشتی انجام خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 717

به "فروتن: آینده داوری کشتی ایران روشن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروتن: آینده داوری کشتی ایران روشن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید