ماموریت تازه رئیس فدراسیون والیبال به عطایی برای المپیک 2024، داورزنی: اولویت مان، تیم ملی بزرگسالان است

به گزارش مجله پیکورو، رئیس فدراسیون والیبال در جلسه ای با سرمربی تیم ملی ایران ضمن قدردانی و حمایت از کوشش ها و برنامه ریزی های کادر فنی این تیم، از بهروز عطایی خواست برنامه آماده سازی تیم ملی بزرگسالان تا المپیک 2024 را تهیه و تنظیم کند.

ماموریت تازه رئیس فدراسیون والیبال به عطایی برای المپیک 2024، داورزنی: اولویت مان، تیم ملی بزرگسالان است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت های قهرمانی مردان آسیا در ژاپن که با سرمربی و کادر تمام ایرانی و بازیکنان جوان رقم خورد، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال با حضور در دفتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، ضمن ارائه گزارش عملکرد تیم ملی بزرگسالان و جوانان، به تشریح مسائل مربوطه پرداخت.

داورزنی در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی اعضای کادر فنی تمام ایرانی، از عطایی خواست تا برنامه آماده سازی تیم ملی والیبال بزرگسالان را تا المپیک 2024 با توجه به هدف گذاری و اولویت های فدراسیون والیبال تهیه و تنظیم کند تا پس از آنالیز نهایی به نحو احسن به اجرا درآید.

وی گفت: تیم ملی والیبال بزرگسالان، نخستین اولویت فدراسیون و خانواده والیبال است و قسمت اعظم کوشش های خانواده والیبال در این بخش ظهور می نماید. فدراسیون والیبال با توان تمام از برنامه ها و اولویت های تیم ملی بزرگسالان دفاع و حمایت خواهد نمود. برای المپیک 2024 از همین امروز برنامه های خود را شروع می کنیم و در تمامی مسابقات با توجه به هدف گذاری مان یعنی المپیک 2024 حضور خواهیم داشت. از امروز تمام فعالیت های فدراسیون والیبال با توجه به المپیک 2024 برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1830

به "ماموریت تازه رئیس فدراسیون والیبال به عطایی برای المپیک 2024، داورزنی: اولویت مان، تیم ملی بزرگسالان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت تازه رئیس فدراسیون والیبال به عطایی برای المپیک 2024، داورزنی: اولویت مان، تیم ملی بزرگسالان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید