فایده دانشگاه تک جنسیتی و دخترانه الزهرا(س)، دختران در سایه پسران قرار نمی گیرند

به گزارش مجله پیکورو، یک مقام مسؤول دانشگاه الزهرا(س) گفت: در دانشگاه الزهرا(س) به دلیل اینکه دختران در سایه پسران قرار نمی گیرند توانایی آنها به منصه ظهور گذاشته می گردد و با اعتماد به نفس بیشتری صندلی خود را پیدا می نمایند.

فایده دانشگاه تک جنسیتی و دخترانه الزهرا(س)، دختران در سایه پسران قرار نمی گیرند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، ندا مقدم معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) در رویداد گفتمان پیشرو علمی (گپ) با موضوع ایده ها و تجربه های زنان در علم، فناوری و نوآوری گفت: دانشگاه الزهرا با 55 سال قدمت بزرگترین دانشگاه جامع دختران در ایران و حتی در کشورهای همسایه است.

وی گفت: با 10 هزار دانش آموخته توانسته ایم گوشه ای از نقش بانوان را نمایش دهیم.

به گفته مقدم ترویج علم، خردمندی و معرفت در جامعه ایجاد می نماید.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) با بیان اینکه معاونت فرهنگی دانشگاه دارای بخش دانشجویی هستند، گفت: انجمن های علمی و انجمن های بین رشته ای در بخش دانشجویی فعالیت می نماید و در 10 ماه گذشته 880 برنامه دانشجویی در دانشگاه الزهرا برگزار شده است که 50 درصد این برنامه ها با همت انجمن های علمی ـ دانشجویی برگزار شده اند.

دختران در سایه پسران قرار نمی گیرند

وی تأکید کرد: به دلیل اینکه در دانشگاه دخترانه الزهرا دختران در سایه پسران قرار نمی گیرند توانایی هایشان بیش از پیش به منصه ظهور گذاشته می گردد و با اعتماد به نفس بیشتری صندلی خود را پیدا می نمایند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) تأکید کرد: در حال حاضر دو دبیر اتحادیه دانشجویی، کشوری از 18 اتحادیه از دانشجویان دانشگاه الزهرا هستند و این امر گواهی بر این است که این دانشجویان زن در نظام مردانه توانسته اند خود را بالا بکشند.

مقدم با بیان اینکه ملانظری رئیس دانشگاه الزهرا(س) قرار بود در این جلسه حضور داشته باشد اما به دلیل جلسه ای این امکان فراهم نشد و از طرف رئیس دانشگاه عذرخواهی کرد.

وی در سرانجام برای همه صلح با خود و صلح با دنیا هستی را آرزو کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 818

به "فایده دانشگاه تک جنسیتی و دخترانه الزهرا(س)، دختران در سایه پسران قرار نمی گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فایده دانشگاه تک جنسیتی و دخترانه الزهرا(س)، دختران در سایه پسران قرار نمی گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید