عملکرد درخشان محمدحسین محمدیان در ایتالیا کامل شد، زارع با شکست ماخوف به طلای سنگین وزن رسید

به گزارش مجله پیکورو، نمایندگان اوزان 97 و 125 کیلوگرم کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با شکست حریف بلاروسی و روسی به مدال طلای تورنمنت ایتالیا دست پیدا کردند.

عملکرد درخشان محمدحسین محمدیان در ایتالیا کامل شد، زارع با شکست ماخوف به طلای سنگین وزن رسید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، مبارزه فینال وزن 97 کیلوگرم مسابقات رنکینگ اتحادیه دنیای کشتی در ایتالیا برگزار گردید و محمدحسین محمدیان به مدال طلا رسید.

در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دورنخست با نتیجه 11 بر صفر علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر از سد بو نیکال از آمریکا گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله کایل اسنایدر قهرمان المپیک و دنیا از آمریکا را با نتیجه 8 بر صفر و ضربه فنی شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

محمدیان در این مرحله در یک کشتی زیبا با نتیجه 11 بر صفر از سد آبراهام کونیدو دارنده مدال برنز دنیا از ایتالیا گذشت و راهی ملاقات فینال شد. حریف وی در این ملاقات الکساندر هوشتین دارنده مدال نقره اروپا از کشور بلاروس بود که کشتی گیر ایران با شکست حریف با نتیجه 9 بر صفر به مدال طلا رسید.

امیرحسین زارع دیگر نماینده ایران در این رقابت ها نیز در فینال مقابل بلال ماخوف کشتی گیر کهنه کار روس مبارزه کرد.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی یوسوپ باتیرمورزایف دارنده مدال برنز زیر 23 سال دنیا از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نیک ماتوهین از آلمان با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی ملاقات فینال شد.در فینال نیز قهرمان کشتی دنیا از روسیه را 5-3 شکست داد و به مدال طلا رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 628

به "عملکرد درخشان محمدحسین محمدیان در ایتالیا کامل شد، زارع با شکست ماخوف به طلای سنگین وزن رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد درخشان محمدحسین محمدیان در ایتالیا کامل شد، زارع با شکست ماخوف به طلای سنگین وزن رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید