سود اقتصادی هنگفت رونالدو از رفتن به منچستریونایتد با معافیت اقتصادیاتی

به گزارش مجله پیکورو، ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد، نه تنها از جنبه ورزشی بلکه از نظر اقتصادی هم از بازگشت به این تیم سود می برد.

سود اقتصادی هنگفت رونالدو از رفتن به منچستریونایتد با معافیت اقتصادیاتی

به گزارش خبرنگاران، نشریه سوله 24 اوره، یکی از نشریات اقتصادی معروف ایتالیا در گزارشی نوشته است که زمانبندی کریستیانو رونالدو برای ترک یوونتوس و بازگشت به منچستریونایتد، او را شامل معافیت اقتصادی می نماید که باعث می گردد میلیون ها یورو از درآمدش را ذخیره کند.

رونالدو که یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد داشت، با وجود انجام یک بازی برای این تیم در فصل نو، به تیم سابقش برگشت و اکنون تعیین شده است که این جابجایی برای او منافعی زیادی دارد.

رونالدو سال 2018 که از رئال مادرید به یوونتوس پیوست، از یک مصوبه دولت جنتیلونی بهره مند شد که به موجب آن پرداخت اقتصادیات بردرآمد خارجی های مقیم ایتالیا از منابع خارجی از جمله تمام قراردادهای اسپانسری را به تنها 100 هزار یورو در سال محدود می کرد. با این حال ظاهراً معافیت های اقتصادیاتی برای درآمدهای خارجی رونالدو در انگلیس حتی بیشتر از ایتالیا است.

طبق مصوبه دولت انگلیس موسوم به ساکنین فاقد اقامت دائمی رونالدو تا 7 سال مجبور نیست هیچ اقتصادیاتی بابت درآمدهای خارجی اش بپردازد. این مصوبه مشمول افرادی می گردد که در بریتانیا زندگی و کار می نمایند اما طبق قوانین بریتانیا خانه دائمی آنها در کشوری دیگر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1763

به "سود اقتصادی هنگفت رونالدو از رفتن به منچستریونایتد با معافیت اقتصادیاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود اقتصادی هنگفت رونالدو از رفتن به منچستریونایتد با معافیت اقتصادیاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید