اجاره نشینی 30 درصد مردم اروپا و سکونت 42 درصدی در آپارتمان ها

به گزارش مجله پیکورو، خبرنگاران: یورو استات اعلام نمود 30 درصد مردم اروپا اجاره نشین هستند و 57 درصد مالکان خانه در این منطقه نیز برای خرید خانه مجبور به دریافت وام شده اند.

اجاره نشینی 30 درصد مردم اروپا و سکونت 42 درصدی در آپارتمان ها

جهت دریافت خدمات اجرای عایق روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران، پایگاه خبری کمیسیون اروپا(یورو استات) با انتشار گزارشی در خصوص شرایط مسکن در اتحادیه اروپا اعلام نمود 30 درصد مردم این کشور فاقد مسکن هستند و به عبارتی از هر 10 اروپایی 3 نفر در منزل اجاره ای زندگی می نماید.

در آلمان 47 درصد مردم اجاره نشین هستند و این رقم برای اتریش 43 درصد و برای رومانی که کمترین میزان اجاره نشینی را دارد حدود 4 درصد اعلام شده است.

در عین حال بیشتر آنهایی که در اروپا خانه دارند مالک بودن خود را مدیون وام های دریافتی از بانک ها هستند به طوری که 57 درصد مالکان خانه در اتحادیه اروپا برای خرید خانه خود وام دریافت نموده اند.

بر اساس این گزارش 42 درصد مردم اروپا آپارتمان نشین هستند و 34 درصد در خانه های ویلایی و 24 درصد در خانه های شبه ویلایی زندگی می نمایند.

در اسپانیا 64 درصد مردم در آپارتمان زندگی می نمایند و این رقم برای ایتالیا 51 درصد، دانمارک 57 درصد، سوئد 50 درصد، رومانی 60 درصد، نروژ 13 درصد، ایرلند 5 درصد و انگلیس 14 درصد اعلام شده است.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 851

به "اجاره نشینی 30 درصد مردم اروپا و سکونت 42 درصدی در آپارتمان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره نشینی 30 درصد مردم اروپا و سکونت 42 درصدی در آپارتمان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید