سواحل معروف پاتایا کدام هستند؟

به گزارش مجله پیکورو، سواحل معروف پاتایا

در فاصله 150 کیلومتری از پایتخت تایلند یعنی بانکوک، یکی دیگر از مقاصد مهم گردشگری این کشور واقع شده است که جایی ایده آل برای افرادی است که دوست دارند تعدادی از بهترین ساحل های تایلند را ببینند، داریم در خصوص پاتایا حرف می زنیم. می خواهیم سواحل معروف پاتایا را به شما معرفی کنیم که در سفر به پاتایا باید حتما آن ها را در لیست دیدنی هایتان قرار دهید. با خبرنگاران همراه باشید.

سواحل معروف پاتایا کدام هستند؟

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

ساحل پاتایا | پاتایا Beach

سراغ سواحل معروف پاتایا رفته ایم و بدون شک هیچ آغازی بهتر از آغاز با مشهورترین ساحل این شهر پر هیاهو یعنی ساحل پاتایا نیست.

این ساحل به طول 4 کیلومتر کشیده شده است و شکلی شبیه به هلال ماه دارد و فضای آزاد زیادی را در اختیار افراد قرار می دهد تا بتوانند آزادانه در ساحل گشت و گذار نمایند و البته کاملا هم به جاست چون چه در طول هفته و به خصوص در اواخر هفته ها جمعیت زیادی به این ساحل می ورند تا بتوانند از آفتاب و آب و هوای مطبوع بهره ببرند. جدای از این ها، انواع ورزش های ساحلی و آبی مثل پاراسیلینگ، جت اسکی، قایق سواری و موج سواری هم در این ساحل رایج است. زندگی شبانه هم در کنار این ساحل شور و هیجان زیادی دارد.

آدرس: پاتایا Beach, پاتایا City, Bang Lamung District, Chon Buri, Thailand

ساحل جومتین | جومتین Beach

فقط دو کیلومتر دورتر از ساحل پاتایا، یکی دیگر از سواحل معروف پاتایا به نام ساحل جومتین واقع شده است. این ساحل به نسبت اولی خلوت تر است و برای آن دسته از افرادی که سواحل خلوت تر را ترجیح می دهند مناسب تر است، البته به این معنا نیست که خالی از شور و هیجان باشد چرا که رستوران ها و کافه های آن اتمسفری دوست داشتنی دارند. این ساحل بیشتر برای کایت سواری با قایق و موج سواری مناسب است چرا که امواج خروشان تری دارد.

آدرس: جومتین Beach, Chon Buri, Thailand

ساحل ناکلوآ | Naklua Beach

گردشگران یک تعبیر جالب در خصوص این ساحل دارند، ساحل ناکلوآ تکه ای از تمام کشور تایلند را در خود دارد. ساحلی که مورد علاقه ماهیگیرانی است که در همه وقت روز می توان آن ها را دید که تورهایشان را در دریا می اندازند. دیدن ماهیگیران در غروب خورشید واقعا جالب است، ناکلوآ ساحلی شنی است و وقتی که صحبت از ورزش های آبی باشد، این ساحل حرف های زیادی برای گفتن دارد.

ساحل وانگ آمات | Wong Amat Beach

در فاصله ای نه چندان دور از ساحل ناکلوآ می توان یکی دیگر از سواحل معروف پاتایا یعنی وانگ آمات را دید. این ساحل حتی از ساحل های قبلی هم ساکت تر و خلوت تر است و این به آن معناست که آب تمیزتری هم دارد پس اگر که دوست دارید از سرو صدا به دور باشید بهتر است این ساحل را انتخاب کنید.

ساحل کوه لارن | Koh Larn

کوه لارن یا همان جزیره مرجانی شباهت های زیادی به سواحل جنوب کشور تایلند دارد و تقریبا می توان گفت به نوعی متفاوت تر از سواحل دیگر پاتایا است. این ساحل تکه ای از بهشت است و نه تنها از سواحل معروف پاتایا بلکه یکی از رمانتیک ترین سواحل پاتایا هم هست. بهترین تفریحات رایج در این ساحل، اسنورکلینگ یا سوار شدن بر قایق های شیشه ای است و قایق سواری در آب های کریستالی و شفاف آن است.

آدرس: Koh Larn, Chon Buri, Thailand

ساحل دانگتان | Dongtan Beach

از دیگر سواحل معروف پاتایا ساحل دانگتان است که به طول 1.5 کیلومتر کشیده شده است. صبح های این ساحل واقعا رویایی و خلوت است و دریا با پس زمینه ای از درختان نخل دیدنی است، اگر چه ورزش های آبی در این ساحل هم رواج دارد ولی بسیار از ساحل های پاتایا و جمتین آرام تر است. این ساحل مورد علاقه توریست ها و گردشگرهای اروپایی است.

آدرس: Dongtan Beach, پاتایا City, Bang Lamung District, Chon Buri, Thailand

ساحل بانگ سارای | Bang Saray Beach

این ساحل در نزدیکی یکی از مناطق آرام پاتایا واقع شده است و اگر چه وجه های هیجانی دیگر سواحل پاتایا را کم دارد ولی برای ماهیگیری عالی است. این ساحل بین غواص ها هم پر هوادار است و کوسه های زیادی در آب های آن وجود دارد. بقایای یک کشتی از جنگ جهانی دوم هم در اعماق آب های آن وجود دارد.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 295

به "سواحل معروف پاتایا کدام هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل معروف پاتایا کدام هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید