سمبل ها و مناطق هیجان انگیز آمریکا را بهتر بشناسید

به گزارش مجله پیکورو، آمریکا یکی از محبوبترین کشورها از جهت داشتن سفری ایده آل است. ایالت های مختلف این کشور پهناور، جاذبه های گوناگونی دارد که هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهد و ایالت به ایالت آن دارای آب و هوای متفاوتی است. با رفتن از شهری به شهر دیگر می توانید انواع مناظر و چشم اندازهایی را ببینید که به هیچ عنوان انتظارش را ندارید.

سمبل ها و مناطق هیجان انگیز آمریکا را بهتر بشناسید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دکترای مدیریت در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

  • پل گُلدِن گِیت (دروازه طلایی)، سانفرانسیسکو

توصیف این پل معروف در لغت نمی گنجد و باید آن را از نزدیک ببینید تا شکوه آن را درک کنید. گُلدِن گِیت از نظر بزرگی سومین پلی در دنیا است که یک دهانه برای عبور و مرور وسایل نقلیه آبی دارند. هنگامی که این پل ساخته شد، طویل ترین و بلند ترین سازه معلق آن موقع بود. این پل در اواسط قرن 19 افتتاح شد و چون روی خلیج گلدن گیت سانفرانسیسکو بنا شده بود این نام روی پل گذاشته شد. گُلدِن گِیت شش خط عبور و مرور برای وسایل نقلیه و یک خط برای دوچرخه سوارها و عابرین پیاده دارد و شما می توانید منظره ای بسیار زیبا از خلیج را از بالای این پل تماشا کنید.

  • مجسمه آزادی

مجسمه آزادی که هدیه ای از کشور فرانسه به آمریکا است، بیش از صد سال است که به کسانی که به سواحل آمریکا می آیند خوش آمد گویی می نماید. این مجسمه بدون پایه 93 متر ارتفاع دارد و بازدید نمایندگان می توانند برای دیدن منظره زیبای منطقه بروکلین نیویورک و به لطف معماری محکم و قابل اعتماد گوستاو آیفل از آن بالا بروند. البته کسانی که نمی خواهند از 154 پله مجسمه آزادی بالا بروند، می توانند از روی پایه این مجسمه بندرگاه و مرکز شهر نیویورک را به تماشا بنشینند.

  • دیزنی لند

دیزنی لندی که در فاصله یک ساعتی شهر لوس آنجلس واقع شده است، اولین پارک موضوعی زنجیره ای بود که والت دیزنی افتتاح کرد و از سال 1955 اصلی ترین جاذبه توریستی شهر آناهایم است. در کنار پارک اصلی، پارک جدیدتری به نام ماجراجویی های کالیفرنیا بنا شده که در آن وسایل بازی و جاذبه هایی با موضوعیت تاریخ و فرهنگ ایالت کالیفرنیا وجود دارد. بلیت های پارک هاپِر دسترسی به هر دو پارک را برای بازدیدنمایندگان فراهم می نماید. از این سری پارک ها به دقت هرچه تمام تر نگهداری می گردد. مجموعه پارک ها بسیار وسیع هستند و شامل سرزمین فردا و سرزمین رویا از یک سو و سرزمین هالیوود و سرزمین ماشین ها از سویی دیگر می گردد. بازیگرانی که لباس های شخصیت های محبوب دیزنی را به تن نموده اند در پارک می چرخند و با عکس دریافت و صحبت کردن با بچه ها تجربه ای را به آن ها می دهند که هیچ گاه فراموش نخواهند کرد.

  • ساختمان امپایر استِیت

ساختمان نمادین امپایر استِیت در آسمان منهَتن سر به فلک کشیده و منظره ای بی نظیر به بازدیدنمایندگان میلیونی اش هدیه می نماید. در یک روز آفتابی، می توانید نیویورک، نیوجرسی، کِنیکِتِکت، ماساچوست و پنسیلوانیا را از بالای ساختمان ببینید. دو مکان مخصوص برای دیدن مناظر اطراف وجود دارد: یکی در طبقه 86 و دیگری در طبقه 102. هر دو این مکان ها منظره ای تماشایی و فوق العاده دارند و گویای تاریخچه و اهمیت این ساختمان هم هستند. ساختمان امپایر استیت در بیش از 250 فیلم نشان داده شده و معماری مورد علاقه امریکایی ها لقب گرفته است. بازدید از این ساختمان همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 12 نیمه شب امکان پذیر است. بلیط ها را می توانید در مکان یا به وسیله اینترنت تهیه کنید.

  • گِرَند کَنیون (دره بزرگ)

گِرَند کَنیون در شمال ایالت آریزونا واقع شده است و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری ایالات متحده به شمار می رود. این دره که در طول چندین میلیون سال توسط رودخانه کلورادو به وجود آمده است، 1600 متر عمق و 446 کیلومتر طول دارد. اگر چه گِرَند کَنیون عمیق ترین و یا طولانی ترین دره دنیا نیست، ولی مجموع این عمق و طول و دور نمای رنگارنگ و پیچ در پیچ آن به بازدید نمایندگان چشم اندازی بسیار تماشایی و بی رقیب در دنیا هدیه می نماید.

  • چشمه آب گرم فواره ای (آبفشان)

آبفشان پدیده ای کاملا طبیعی نیست؛ هنگامی که در سال 1964 عده ای در جستجوی منابع انرژی حرارتی مرکزی زمین مشغول حفاری بودند به طور تصادفی باعث بوجود آمدن این پدیده شگفت آور شدند. احتمالا گروه حفاری سر چاه را خوب نپوشاندند یا شاید آن را بدون اینکه پر نمایند رها کردند؛ به هر دلیل مواد معدنی آغاز به فوران و سپس تجمع نموده و باعث بوجود آمدن تپه های تراورتنی شده که اکنون آبفشان ها به روی آن ها قرار گرفته اند. این تپه ها همچنان در حال بزرگتر شدن هستند. آبفشان از چند قسمت زمین تخت و بلند که اصطلاحا تراس خوانده می شوند تشکیل شده است. آب از میان این تراس ها به 30 الی 40 آبگیر کوچک که در منطقه ای 30 هکتاری قرار گرفته اند فوران می نماید. آبفشان از مواد معدنی مختلفی تشکیل شده است اما رنگ های خیره نماینده آن به دلیل وجود جلبک های گرما دوست می باشد. این جاذبه طبیعی در نوادا در کشور آمریکا واقع شده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 804

به "سمبل ها و مناطق هیجان انگیز آمریکا را بهتر بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمبل ها و مناطق هیجان انگیز آمریکا را بهتر بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید