سری هواوی میت 50 احتمالا با کیس مخصوص از 5G پشتیبانی می نماید

به گزارش مجله پیکورو، طی چند سال اخیر گوشی های نو هواوی به علت تحریم های آمریکا، امکان بهره گیری از اینترنت 5G را از دست داده اند. اما حالا شرکتی به نام SoyeaLink که پیش از این کیس مخصوصی برای P50 پرو ارائه نموده بود، ظاهرا میخواهد چنین کیسی را برای سری هواوی میت 50 هم عرضه کند که می تواند قابلیت پشتیبانی از 5G را برای آن ها ارائه کند.

سری هواوی میت 50 احتمالا با کیس مخصوص از 5G پشتیبانی می نماید

این کیس های نو مجوز وزارت فناوری اطلاعات چین را دریافت نموده و به طور معین قرار است سه مدل برای سه گوشی هواوی میت 50، میت 50 پرو و Porsche Design Huawei Mate 50 RS ارائه گردد. به نظر می رسد مدل چهارم یعنی میت 50e از این کیس بهره مند نخواهد شد.

طبق گزارش های منتشر شده، مدل های استاندارد، پرو و طرح پورشه این خانواده با نسخه 4G اسنپدراگون 8 نسل 1 راهی بازار می شوند و مدل میت 50e با اسنپدراگون 778G عرضه خواهد شد.

در رابطه با کیسی که SoyeaLink برای P50 پرو ارائه نموده باید بگوییم که 52 گرم و 3.2 میلی متر ضخامت دارد. این کیس دارای پردازنده دو هسته ای حاوی مودم 5G است و می تواند اینترنت 5G را برای گوشی موردنظر ارائه کند. کاربران چینی با پرداخت حدود 115 دلار می توانند این کیس را بخرند. به نظر می رسد کیس در نظر گرفته شده برای سری میت 50 هم از معینات مشابهی بهره می برد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2115

به "سری هواوی میت 50 احتمالا با کیس مخصوص از 5G پشتیبانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری هواوی میت 50 احتمالا با کیس مخصوص از 5G پشتیبانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید