تور تایلند ارزان: زیباترین آبشارهای تایلند

به گزارش مجله پیکورو، با آبشارهای زیبای تایلند آشنا شوید

تقریبا به هر استان تایلند که بروید می توانید آبشار ببینید. بعضی شهرهای تایلند بیشتر به خاطر ساحلشان و بعضی دیگر به واسطه جشن هایشان مشهورند. حتی اگر خوب بگردید، ممکن است بتوانید یک واحه آب در غیرمنتظره ترین جاها پیدا کنید. با خبرنگاران همراه باشید تا 10 تا از افسانه ای ترین آبشارهای تایلند را ببینیم.

تور تایلند ارزان: زیباترین آبشارهای تایلند

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

آبشار اراوان

آبشار اراوان (Erawan) به فاصله چند ساعتی از شمال غربی کانچانابوری (Kanchanaburi) پارک ملی مشهور اراوان قرار گرفته است، آبشار اروان نیز در آنجاست. این آبشار 7 طبقه از سمت شرقی پارک آغاز می گردد و تا 1.5کیلومتر گسترده شده است.

آبشار خلونگ لان

آبشار خلونگ لان (Khlong Lan) به واسطه ابعادش یکی از آبشارهای متفاوت این لیست ده تایی است. طول آن 100 متر و عرضش 40 متر است و می توان گفت یکی از بزرگ ترین آبشارهای تایلند است. برای تماشا این آبشار افسانه ای باید به استان کامفائنگ پت (Kamphaeng Phet) که در پنج ساعتی شمال بانکوک واقع است، بروید.

آبشار سریدیت

در شش ساعتی شمال بانکوک، در شهر دلفریب پچابون (Phetchabun) می رسید به آبشار سریدیت (Sridit) گرچه این آبشار کوچک است، گول ظاهرش را نخورید. سریدیت مکانی عالی برای یک روز شنا و لذت بردن از گرمای استوایی تایلند است. مانند دیگر آبشارها، برترین زمان برای بازدید از آن موسم بارانی است.

آبشار مائه یا

این آبشار به فاصله یک ساعت در بیرون شهر تاریخی چیانگ مای، در پارک ملی اینتانون واقع شده است. آبشار مائه یا (Mae Ya)، یکی از بلندترین آبشارهای تایلند، با ارتفاع 260 متر و 100 متر دهانه، در این مکان واقع شده است. چیزی که این آبشار را جالب توجه نموده، پله پله بودن آن است. دوربین هایتان را برای عکاسی حسابی از این مکان شگفت انگیز شارژ نگه دارید!

بانگ پائه

در شهر جنوبی پوکت همه چیز پیدا می گردد: از سواحل دلفریب گرفته تا رستوران های حسابی. به همه این دلایل برای رفتن به پوکت، آبشار بانگ پائه (Bang Pae) را هم اضافه کنید. این آبشار تماشای حدودا یک ساعتی با شهر فاصله دارد. آبشار مزبور، خصوصا در مقایسه با دیگر آبشارهای این لیست کوچک است. اما دارای محیطی سبز است و بازدیدنمایندگان می تواند در استخری که پایینش تشکیل شده شنا نمایند. این آبشار به ویژه به کسانی که وقت زیاد دارند، توصیه می گردد.

آبشار خونگ چاک

آبشار خونگ چاک (Khlong Chak) در جزیره کولانتا (Koh Lanta) واقع است. برای رسیدن به این آبشار، ابتدا باید از جهتی بلند و باریک عبور کنید. طی این جهت فرصت تماشای فیل ها و میمون ها را هم خواهید داشت. توجه داشته باشید که این آبشار طی فصول خشک کاملا بی آب است.

هائو سووات

آبشار محشر و تماشایی هائو سووات (Haew Suwaat) در پارک ملی خائو یای (Khao Yai) قرار گرفته است. در مقایسه با دیگر آبشارهای این پارک ملی، دسترسی به این آبشار راحت است. به همین سبب یکی از معروف ترین آبشارهای تایلند است. اغلب محلی ها برای شنا کردن در استخر بزرگ پایین آبشار یا بالا رفتن از آن، به این محل می آیند.

آبشار پلیو

این آبشار در پارک ملی پلیو نامتوک (Namtok Phlio) واقع در استان چانتابوری، در چهارساعتی بانکوک، قرار گرفته. مکانی عالی برای بازدید به طور عمومی که بیشتر به واسطه آبشار پلیو معروفیت یافته. حوضچه های قابل شنای متعددی در آن هست که جهانگردان می توانند بین ماهی ها به شنا بپردازند. بین طبقات آن هم صفه های بسیار مناسبی برای پیک نیک کردن گردشگران پارک وجود دارد.

آبشار کولانگ

اگر تایلند رفتید، حواستان باشد پارک ملی مائه پانگ در شمالی ترین نقطه تایلند را از قلم نیندازید. آبشار کولانگ (Koh Luang) هم در همین پارک واقع شده. تعجبی ندارد که محلی ها خیلی این آبشار را نمی شناسند؛ 7 طبقه رفیع آن صرفا منتظر جهانگردان بی باک و عاشق کوهنوردی هست.

آبشار نامتوک تون گا چانگ

آبشار عاج فیل یا همان تون گا چانگ (Ton Gha Chang) در استان هات تای (Hat Yai) واقع شده. چانگ در زبان تایلندی به معنای فیل است. این آبشار هم دارای هفت طبقه است که جالب ترینش طبقه سومش است. نام آبشار هم به واسطه همین طبقه انتخاب شده. در طبقه سوم، جریان آب دو نیم می گردد؛ طوری که شبیه عاج های فیل به نظر می رسد.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2022

به "تور تایلند ارزان: زیباترین آبشارهای تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور تایلند ارزان: زیباترین آبشارهای تایلند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند ارزان: زیباترین آبشارهای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید