طراحی سایت: زارع پور: 500 سایت تازه راه اندازی شده که 780 روستا را پوشش می دهد، کیفیت ارتباطات 250 روستا ارتقا پیدا کرد

به گزارش مجله پیکورو، وزیر ارتباطات گفت: اگر بودجه مناسبی در نظر گرفته گردد، تا سرانجام 1401 همه روستا های بالای 20 خانوار را به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهیم کرد.

طراحی سایت: زارع پور: 500 سایت تازه راه اندازی شده که 780 روستا را پوشش می دهد، کیفیت ارتباطات 250 روستا ارتقا پیدا کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشستی با اصحاب رسانه گفت: درخواست دارم از مدیران که همچنان با ما و اپراتور ها همراهی کردند، همکاری ها را ادامه دهند و مشکلاتی، چون تملک زمین، برق و … در استان را حل نمایند. دولت سیزدهم اراده نموده تا همه روستا های بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

وی ادامه داد: از حوزه آموزش تا اقتصاد و فرهنگ به این فناوری گره خورده و امروز تصور زندگی بدون اینترنت وحشتناک است. در بازدید های میدانی، مردم برخی از روستا هایی که جاده ندارند، داشتن اینترنت را الویت می دانند. فراهم کردن زیرساخت ارتباطی در ایران از اهداف ما است. از مجموع 40 هزار روستایی که در کشور وجود دارد، بسیاری از روستایی هایی که ارتباط دارند، ارتباطشان بی کیفیت است. حدود3500 روستا هم بودند که ارتباط مناسب نداشتند. 4000 روستادر دستور کار نهاده شد و تعداد زیادی از آن در استان سیستان و بلوچستان بود.

وزیر ارتباطات توضیح داد: 500 سایت تازه راه اندازی شده که 780 روستا را پوشش می دهد. 250 روستا هم کیفیت ارتباطشان ارتقا پیدا کرد. در این بین نباید از زیر ساخت های خدماتی غفلت کنیم. بحث گردشگری در روستا و کشاورزی و دامداری هوشمند، صنایع دستی و…ظرفیت هایی است که می تواند منجر به افزایش جذابیت روستا گردد.

زارع پور در سرانجام سخنان خود گفت: در مباحث فرهنگی هم دغدغه جدی ما حفاظت از حریم خانواده و توسعه اقدامات فرهنگی است و اقدامات متعددی را با یاری دستگاه های مختلف انجام می دهیم. اگر بودجه مناسبی در نظر گرفته گردد، تا سرانجام 1401 ما همه روستا های بالای 20 خانوار را به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهیم کرد که نیازمند یک عزم همگانی و جهادی است. حدود 9 پروژه بزرگ را هم خواهیم داشت که بزرگ ترین آن پنجره واحد دولت الکترونیک است که به مرور باقی پروژه ها نیز معرفی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1928

به "طراحی سایت: زارع پور: 500 سایت تازه راه اندازی شده که 780 روستا را پوشش می دهد، کیفیت ارتباطات 250 روستا ارتقا پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: زارع پور: 500 سایت تازه راه اندازی شده که 780 روستا را پوشش می دهد، کیفیت ارتباطات 250 روستا ارتقا پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید