رونالدو و لوکاکو نداریم؛ ستاره ما در ایتالیا تیم مان است

به گزارش مجله پیکورو، لئوناردو بونوچی، مدافع باتجربه تیم ملی ایتالیا، از قدرت و اتحاد تیمی بالای آتزوری تمجید کرد.

رونالدو و لوکاکو نداریم؛ ستاره ما در ایتالیا تیم مان است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رقابت های یورو روز آدینه 11 ژوئن با برگزاری ملاقات بین دو تیم ایتالیا و ترکیه در استادیوم المپیکو رم شروع خواهد شد. آتزوری با راهنمایی روبرتو مانچینی روزهای خوبی را سپری می نماید و یکی از شانس های کسب اسم قهرمانی مسابقات محسوب می شود.

به همین دلیل لئوناردو بونوچی مدافع باتجربه تیم ملی ایتالیا در یک کنفرانس خبری پیرامون شرایط این تیم گفت: ما برای مدت زمان طولانی منتظر ماندیم و پایان وقت آن فرا رسیده است. حالا طرفداران در استادیوم حضور خواهند داشت و می توانند به شما فشار بیاورند و یاری تان نمایند. امیدوارم که آنها را خشنود کنیم.

بونوچی در ادامه گفت: ما روش مشخصی را با روبرتو مانچینی شروع کردیم و این در آخرین بازی محبت آمیز مقابل جمهوری چک هم آشکار بود و همه چیز به بازی از عقب زمین برمی شود. برخلاف سایر تیم ها، ما یک فرد برجسته مانند کریستیانو رونالدو یا روملو لوکاکو نداریم. ستاره ما اتحاد این گروه است. بعد از ناکامی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 ما می خواهیم برای ایتالیا و ایتالیایی ها سخت بجنگیم و این کشور را به همان جایی که متعلق است برگردانیم.

بونوچی در رابطه با تقابل ایتالیا با ترکیه در اولین گام گفت: ترکیه شایسته احترام است و آنها قدرت خود را در برابر تیم ملی فرانسه نشان دادند. آنها تیمی جاه طلب و در پی صعود هستند. هاکان و مریح دوست من هستند، ما اغلب صحبت می کنیم و مریح گفت اجازه نمی دهد من گل بزنم.

انتخاب مکس آلگری به اسم سرمربی یوونتوس: این انتخاب درستی بود. هنگامی که پیرلو برکنار شد، عاقلانه بود که در پی مربی با تجربیات زیادی بروید، که یووه را می شناسد و در کار روزانه ما را برای رسیدن به اهدافی که هر ساله باشگاهی مانند یوونتوش برای خود معین می نماید، یاری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1719

به "رونالدو و لوکاکو نداریم؛ ستاره ما در ایتالیا تیم مان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو و لوکاکو نداریم؛ ستاره ما در ایتالیا تیم مان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید