برد تاریخی سیتی در خانه بایرن و صعود لورکوزن و المپیاکوس، یک بازی لغو شد

به گزارش مجله پیکورو، به گزارش خبرنگاران، در گروه A رقابتها منچستریونایتد در حضور 75 هزار تماشاگر استادیوم اولدترافورد با نتیجه یک بر صفر شاختار دونتسک اوکراین را از پیش رو برداشت. فیل جونز مدافع یونایتد تک گل این بازی را به ثمر رساند تا فشاری که بعد از 2 شکست پیاپی یونایتد به دیوید مویس سرمربی این تیم وارد شده بود تا حدودی کاهش دهد.

برد تاریخی سیتی در خانه بایرن و صعود لورکوزن و المپیاکوس، یک بازی لغو شد

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

در دیگر ملاقات این گروه بایرلورکوزن با نتیجه مشابه یک بر صفر در خانه رئال سوسیداد به رجحان رسیده بود. در این ملاقات عمر توپراک تک گل لورکوزن را در دقیقه 49 به ثمر رسانده بود. به این ترتیب منچستریونایتد با 14 امتیاز به عنوان تیم اول و بایرلورکوزن با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم از گروه A رقابتها به دور بعدی صعود کردند. شاختار دونتسک هم به عنوان تیم سوم راهی رقابتهای لیگ اروپا شد.

گروه A

1- منچستریونایتد 14 امتیاز

2- بایرلورکوزن 10 امتیاز

3- شاختار دونتسک 8 امتیاز

4- رئال سوسیداد یک امتیاز

در گروه B رئال مادرید در کپنهاگ دانمارک با نتیجه 2 بر صفر میزبان خود کپنهاگن را از پیش رو برداشت. در این ملاقات لوکا مودریچ (25) و کریس رونالدو (48) برای رئال گل زدند. رونالدو یک ضربه پنالتی را هم در دقیقه 89 بازی از دست داد.

دیگر بازی گروه B بین دو تیم گالاتاسرای ترکیه و یوونتوس ایتالیا بعد از 32 دقیقه به دلیل بارش شدید برف و تگرگ در حالی که بدون گل دنبال می شد لغو شد. پدرو پروئنکا داور پرتغالی این ملاقات در دقیقه 32 بازیکنان را به بیرون از زمین راهنمایی کرد و بعد از 20 دقیقه استراحت برای معین شدن شرایط بازی، ادامه کار را ممکن ندانست و بازی لغو کرد.

بر اساس قوانین یوفا این ملاقات روز بعد و یا در تاریخ جدیدی که یوفا آن را اعلام می نماید از دقیقه 32 به بعد برگزار خواهد شد. در گروه B رئال مادرید با 16 امتیاز صعود خود به دور بعدی را به عنوان تیم نخست مسجل نموده و نتیجه نهایی ملاقات دو تیم گالاتاسرای و یوونتوس تیم دوم صعود کننده از این گروه را معین می نماید.

گروه B

1- رئال مادرید 16 امتیاز

2- یوونتوس 6 امتیاز (یک بازی کمتر)

3- گالاتاسرای 4 امتیاز (یک بازی کمتر)

4- کپنهاگن 4 امتیاز

اما در گروه C پاری سن ژرمن که صعود خود را پیش از این به مرحله بعدی قطعی نموده بود با نتیجه 2 بر یک مغلوب بنفیکا شد. در این بازی ابتدا کاوانی در دقیقه 37 پاری سن ژرمن را پیش انداخت اما در ادامه لیما (45 پنالتی) و نیکلاس گایتان (58) برای بنفیکا گل زدند. اما با وجود این پیروزی بنفیکا به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به المپیاکوس نتوانست به دور بعدی رقابتها راه پیدا کند و راهی لیگ اروپا شد.

در دیگر بازی این گروه المپیاکوس یونان با نتیجه 3 بر یک از سد اندرلشت گذشت. خاویر ساویولا (34، 58) و الخاندرو دومینگز (90 پنالتی) برای المپیاکوس در این بازی گل زدند. المپیاکسو با این پیروزی و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به بنفیکا بعد از پاری سن ژرمن در مکان دوم نهاده شد و راهی دور بعدی رقابتها شد.

گروه C

1- پاری سن ژرمن 13 امتیاز

2- المپیاکوس 10 امتیاز (تفاضل گل 2+)

3- بنفیکا 10 امتیاز (تفاضل گل صفر)

4- اندرلشت یک امتیاز

و انتها در گروه D رقابتها بایرن مونیخ در استادیوم آلیانس آره نا در حالی که با نتیجه 2 بر صفر از من سیتی پیش افتاده بود در سرانجام با نتیجه 3 بر 2 مغلوب حریف انگلیسی خود شد تا شکستی تاریخی برای بایرن و پیروزی به یادماندنی برای من سیتی رقم بخورد. در این بازی ابتدا بایرن با گل های توماس مولر (5) و ماریو گوتزه (12) از من سیتی پیش افتاد اما داوید سیلوا (28)، الکساندر کولاروف (59 پنالتی) و جیمز میلنر (62) برای سیتی گل زدند تا این تیم با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسد.

هر دو تیم پیش این صعود خود را به دور بعدی قطعی نموده بودند و این ملاقات جنبه تشریفاتی داشت. البته بایرن به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به من سیتی به عنوان تیم نخست و من سیتی به عنوان تیم دوم راهی دور بعدی شدند.

در دیگر ملاقات این گروه ویکتوریا پلژن جمهوری چک با نتیجه 2 بر یک زسکامسکو را از پیش رو برداشت تا راهی لیگ اروپا گردد. در این بازی دانیل کورال (77) و توماس واگنر (90) برای ویکتوریا پلژن گل زدند. در این بازی دو بازیکن زسکا در دقایق 67 و 90 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند.

گروه D

1- بایرن مونیخ 15 امتیاز (تفاضل گل 12+)

2- منسچترسیتی 15 امتیاز (تفاضل گل 8+)

3- ویکتوریا پلژن 3 امتیاز

4- زسکا مسکو 3 امتیاز

--

By Mohammad Ali Mir Gilani / محمدعلی میرگیلانی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 753

به "برد تاریخی سیتی در خانه بایرن و صعود لورکوزن و المپیاکوس، یک بازی لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد تاریخی سیتی در خانه بایرن و صعود لورکوزن و المپیاکوس، یک بازی لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید