روش های تزیین سرویس بهداشتی کوچک با رنگ هایی بغیر از سفید

به گزارش مجله پیکورو، تزیین سرویس بهداشتی کوچک شاید در ابتدا کار چندان سخت و مهمی بنظر نیاید اما همینکه کار را شروع می کنید متوجه می شوید بدون در نظر دریافت برخی نکات مهم، به هیچ وجه سرویس بهداشتی منزلتان زیبا و کاربردی نخواهد شد. در مطالب پیشین پیرامون وسایل مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی کوچک پرداختم از جمله استفاده از مدل های روشویی کابینت دار شناور که به دیوار وصل می شوند یا نصب مدل های جدید کاغذ دیواری مناسب فضاهای کوچک. اما در این مطلب می خواهم به معرفی رنگ های جدید و مناسب برای تزیین دستشویی های کوچک بپردازم که رنگ سفید بعنوان تم اصلی را کنار گذاشته اند.

روش های تزیین سرویس بهداشتی کوچک با رنگ هایی بغیر از سفید

درست است که استفاده از رنگ سفید، دهه هاست تبدیل به یک عادت تکراری و البته گاهی شاید اعصاب خردکن برای بسیاری از ما شده است اما در روزگار جدید، طراحان و مصرف کنندگان جرات و جسارت بسیار بیشتری برای استفاده از هر رنگی در فضاهای مختلف از جمله سرویس بهداشتی پیدا کرده اند و روش های تزیین سرویس بهداشتی کوچک را تغییر داده و متحول کرده اند، یکی از آن تحولات بزرگ ورود رنگ هایی مانند زرد، نارنجی و… به این مکان هاست.

همه می دانیم که سفید انتخابی کلاسیک و بسیار پرطرفدار برای تزیین سرویس بهداشتی کوچک و همینطور حمام های نقلی است. اما برای خیلی ها سفید رنگی است که دیگر از مد افتاده و حسابی نگاه ها را بی احساس کرده. خوب اگر شما هم جزء این گروه هستید باید بگویم به جای خوبی وارد شده اید چرا که در اینجا خبری از دکوراسیون هایی تماما سفید نیست. برای آشنایی بیشتر لطفا تا خاتمه مطلب همراه سایت اتاق باشید.

اولین رنگ برای جایگزینی رنگ سفید، رنگ زرد است. وقتی قدم به فضایی زرد رنگ می گذارید سخت می شود احساس شادی و خوشحالی نکرد. زرد را می شود با رنگ های زیادی ترکیب کرد یا اینکه آنرا به صورت تک رنگ در حمام و دستشویی بکار برد. در حقیقت رنگ زرد بقدری روشن است که استفاده از آنها در محیط های کوچک، فضا را مرتب، جادار و همینطور هدفمند نشان می دهد. البته ترکیب رنگ سفید و زرد به صورت راه راه می تواند تعادل عالی در فضای سرویس بهداشتی منزلتان ایجاد کند.

البته استفاده از رنگ زرد در تزیین سرویس بهداشتی می تواند به شیوه های مختلفی انجام شود این کاملاً بستگی به نظر و سلیقه مصرف کننده دارد. همانطور که در تصاویر زیر می بینید می توان از رنگ زرد و روش های تزیین سرویس بهداشتی کوچک به شکل بسیار متنوعی استفاده نمود. می توان تمامی دیوارها و حتی کف را زرد کرد، می توان از نوارهای زرد رنگ برای ایجاد تنوع استفاده نمود، می توان فقط یک یا دو دیوار را زرد و باقی دیوارها را به رنگی دیگر در آورد، همچنین می توان سرامیک های دیوارهای اطراف دوش و زیر روشویی را به راحتی به رنگ زرد تزیین کرد، اینها تماماً شیوه های جذاب برای افرادی با سلایق مختلف است.

شاید باورش برایتان سخت باشد اما رنگ سیاه هم در دکوراسیون های کوچک خیلی خوب جواب می دهد. جالب است بدانید که بسیاری از طراحان برای لوکس نشان دادن فضاهای کوچک از رنگ های خیلی تیره مانند سیاه و یا خاکستری و آبی تیره استفاده می کنند. رنگ سیاه فرصت بسیار مناسبی به شما می دهد تا سرویس بهداشتی خود را با وسایل سرامیکی، چینی و سنگی سفید رنگ به نهایت زیبایی برسانید. زمینه سیاه خیلی زیبا می تواند وسایلی با رنگ متضادش را بنمایش گذاشته و از این طریق نگذارند کوچکی فضا دیده شود.

خاکستری از آن جمله رنگ هایی است که مانند یک آچار فرانسه برای همه جا مناسب است. دلیل اینکه در چند سال گذشته نیز استفاده از رنگ خاکستری بشدت افزایش یافته نیز همین است. شاید جالب باشد بدانید که بعداز سفید، پر استفاده ترین رنگ برای تزیین سرویس بهداشتی کوچک و همینطور حمام های کوچک، رنگ خاکستری است. زمینه خاکستری نیز مانند رنگ سیاه خیلی زیبا با وسایل و سرویس های سفید رنگ دستشویی و حمام ترکیب شده و زیبایی آنها را بیشتر در معرض بیننده قرار می دهد.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

سبز گزینه جذاب دیگر برای فضاهای کوچک است. سبز سایه های بسیار زیبایی دارد اما شاید مناسب ترینش برای حمام و دستشویی کوچک، سبز نعنایی باشد. ترکیب رنگ سبز نعنایی با کفپوش های کاشی کاری یا سرامیک کاری شده سفید رنگ و همچنین روشویی های کابینت دار چوبی دکوراسیونی بسیار لوکس و البته جدید و جالب بوجود می آورند. از آنجایی که رنگ سبز نعنایی اندکی قوی است باید با رنگ های خنثی مانند قهوه ای یا سفید تعدیل شود. استفاده از رنگ سبز شاید برای برخی بسیار جذابتر از سایر رنگ ها باشد زیرا این رنگ سبب تلطیف روحیه، یادآوری و همچنین پیوند با طبیعت و… خواهد شد. تناژها و طیف های متنوع آن نیز می تواند به راحتی در شکل های متنوع و روش های تزیین سرویس بهداشتی کوچک مورد استفاده قرار گیرد. این رنگ قابلیت استفاده در دیوارها، کف و سرامیک، سقف و هر نوع کاربرد دیگری در سرویس بهداشتی را خواهد داشت. وارد شدن به سرویس بهداشتی که از رنگ سبز برای طراحی و دکوراسیون آن استفاده شده است می تواند بسیار جذابتر از سایر رنگها باشد.

بنفش مایل به آبی یا آبی پودری از آن رنگ هایی است که شاید از بین هر 1000 دستشویی فقط یکی از آنها به این رنگ درآمده باشد. واقعا چنین رنگ در محیطی مانند سرویس بهداشتی یا حمام کوچک و حتی خیلی کوچک بسیار زیبا و خوب جواب می دهد. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید واقعا این سایه از رنگ آبی، دیزاین سرویس بهداشتی کوچک را فوق العاده آرامش بخش و تسکین دهنده نشان می دهد. همچنین این رنگ خیلی زیبا با سفید و همینطور وسایل چوبی ست می شود.

فکر می کنم حتی یک درصد هم احتمال نمی دادید که نامی از رنگ نارنجی در این پست برده شود که خوب در این قسمت دقیقا می خواهم همین رنگ را معرفی کنم. نارنجی هم از آن رنگ هایی بسیار کمیابی است که خیلی خیلی کم در دستشویی و حمام بکار می رود. اما نارنجی سوخته رنگی بسیار قوی و تاثیر گذار برای محیط های کوچک است طوریکه هیچ شخصی هنگام وارد شدن به چنین فضایی اصلا به کوچکی آن فکر نمی کند. منظورم از نارنجی سوخته همان ترکیب نارنجی و قهوه ای است اما برای متعادل شدن فضا حتما باید رنگی خنثی مانند سفید نیز در محیط وجود داشته باشد.

منبع: اتاق
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1247

به "روش های تزیین سرویس بهداشتی کوچک با رنگ هایی بغیر از سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش های تزیین سرویس بهداشتی کوچک با رنگ هایی بغیر از سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید