رحمان عموزاد قهرمان آسیا شد

به گزارش مجله پیکورو، در ادامه رقابت های پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا 2023 در آستانه قزاقستان، رحمان عموزاد، نماینده وزن 65 کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای دنیا، در ملاقات فینال برابر تولگا اوچیر، دارنده مدال برنز دنیا از مغولستان، به روی تشک رفت و در خاتمه مبارزه ای سخت با نتیجه سه بر یک به رجحان رسید و صاحب مدال طلای آسیا شد.

رحمان عموزاد قهرمان آسیا شد

آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران به مدال طلای رقابت های قهرمانی آسیا دست یافت و تنها طلایی ایران در پنج وزن نخست این مسابقات نام گرفت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا 2023 در آستانه قزاقستان، رحمان عموزاد، نماینده وزن 65 کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای دنیا، در ملاقات فینال برابر تولگا اوچیر، دارنده مدال برنز دنیا از مغولستان، به روی تشک رفت و در انتها مبارزه ای سخت با نتیجه سه بر یک به فزونی رسید و صاحب مدال طلای آسیا شد.

عموزاد پیش از این در دور نخست استراحت نموده بود. سپس با نتیجه شش بر صفر سنجر مختار از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله دور نیمه نهایی شد و در این مرحله نیز برابر ریوما آنراکو از ژاپن دو بر صفر به فزونی رسید و راهی فینال شد.

در ادامه این مسابقات تا دقایقی دیگر، مرتضی قیاسی در 70، امیرحسین کاووسی در 79 و مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به مصاف رقبایشان می روند.

بعلاوه علیرضا سرلک، دارنده مدال نقره دنیا، دیگر نماینده ایران در پنج وزن نخست این رقابت ها بود که در وزن 57 کیلوگرم در همان دور نخست مقابل حریف خود از ژاپن با نتیجه سنگین 12 بر یک بازنده شد و حذف شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2212

به "رحمان عموزاد قهرمان آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمان عموزاد قهرمان آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید