دستاوردهای سفر وزیر آموزش و پرورش به کرمان

به گزارش مجله پیکورو، تهران (پانا) - نماینده مردم کهنوج، منوجان و فاریاب در مجلس شورای اسلامی دستاوردهای سفر وزیر آموزش و پرورش به استان کرمان را تشریح کرد.

دستاوردهای سفر وزیر آموزش و پرورش به کرمان

منصور شکرالهی در گفت وگو با پانا در تشریح سفر وزیر آموزش و پرورش به کرمان، اظهار کرد: سفر وزیر آموزش و پرورش شامل بازدید بود، چون سیل اخیر قسمتی از مدارس بعضی از شهرستان های ما را تخریب نموده بود، از منطقه ها آسیب دیده بازدید کردند و به جمع بندی خوبی در مورد خساراتی که به مدارس وارد شده است، رسیدیم. بعلاوه در مورد زیرساخت ها و یاری به مسائل آموزشی چند شهرستان جنوبی استان کرمان به جمع بندی خوبی رسیدیم.

نماینده مردم کهنوج، منوجان و فاریاب در مجلس اضافه کرد: در مجموع سفر وزیر آموزش و پرورش به کرمان، سفر خوبی بود. هم یاری به بحث آموزش، مدارس و زیرساخت ها و هنرستان های فنی چند شهرستان جنوبی و هم بحث یاری به وسایل سرمایشی و گرمایشی مدارس را تسهیل کردند و این دستورات نیز مصوب شده و در حال یاری رسانی به مدارس هستیم.

وی ضمن اشاره به حاشیه های این سفر در فضای مجازی نیز گفت: متأسفانه صحبت های وزیر آموزش و پرورش در شبکه های اجتماعی تقطیع شد. ایشان گفتند که این قسمت سریع شن ریزی و آسفالت گردد و تا زمانی که این عملیات انجام گردد، با چند بلوک راه برای دانش آموزان باز گردد تا از تحصیل بازنمانند. متاسفانه به علت بداخلاقی در فضای مجازی علیه وزیر آموزش و پرورش سرو صدا ایجاد شد.

شکرالهی ادامه داد: آنجا بازسازی و شن ریزی شد و زیرساخت ها اصلاح شد و در حال بازسازی است که با دستور وزیر آموزش و پرورش این بازسازی صورت گرفت. متاسفانه عده ای در پی حاشیه پراکنی هستند.

گفتنی است، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش یکم بهمن ماه جهت آنالیز خسارات ناشی از سیل اخیر در مدارس جنوبی به استان کرمان سفر کرد. نشست شورای آموزش و پرورش هفت شهر جنوبی استان کرمان با حضور وزیر آموزش و پرورش، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، نمایندگان مردم شهرستان های جنوبی در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، ائمه آدینه و مدیران آموزش و پرورش این شهرستان ها جهت آنالیز خسارات ناشی از سیل به مدارس در منوجان در این سفر برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2005

به "دستاوردهای سفر وزیر آموزش و پرورش به کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای سفر وزیر آموزش و پرورش به کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید