درودگر: باید گزارش عملکرد اقتصادی منتشر گردد تا همه بدانند با فساد مبارزه می کنیم

به گزارش مجله پیکورو، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال گفت: معتقدم باید هر سال پس از حسابرسی کارشناس رسمی، نتایج و گزارش عملکرد را روی سایت سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بگذاریم تا همه بدانند در این سازمان عزم و اراده جدی برای مبارزه با فساد پایدار است.

درودگر: باید گزارش عملکرد اقتصادی منتشر گردد تا همه بدانند با فساد مبارزه می کنیم

به گزارش خبرنگاران، در پی انتشار گزارشی با تیتر آقای درودگر! مبارزه با فساد؛ چرا این قدر دیر؟! (لینک مطلب)، در خبرنگاران، درودگر مطلبی را به خبرگزاری ارسال کرده که به توضیح زیر است:

دوستان عزیز در سرویس ورزشی خبرگزاری وزین خبرنگاران

ضمن تشکر از حمایت شما از مبارزه با فساد و اشاره به دیر هنگام بودن آن در مطلب مورخه 20 آذر 1400 باید عرض کنم از روز اول حضور در فدراسیون فوتبال در سال های دور و در سازمان لیگ در این دوره با فاسد مقابله کرده ام. بعلاوه از همان روز اول حضور با هماهنگی جناب آقای بهاروند در سازمان لیگ در پی شفافیت اقتصادی و مقابله با فساد و رانت بوده ام.

من بدواً به عنوان عضو هیئت رئیسه لیگ با یازده رای از یازده عضو دارای حق رای انتخاب شدم و بعد از چند ماه آقای بهاروند به بنده پیشنهاد دادند مسئولیت بازاریابی را بپذیرم تا با یکدیگر شرایط نابرابر را تغییر داده و با فساد مبارزه کنیم. فعالیت در بازاریابی برای من جذابیت نداشت، به ویژه با این فضای مسموم و غیر حرفه ای که حاکم بود و اکنون هم در جای جای فوتبال هست و انسان هایی هستند که نه تنها به کارهای خوب تو نمره نمی دهند، بلکه از امتیازات مثبت تو نیز عامدانه و برای تحقق منافع فردی گروهی شان می کاهند.

برای بعضی فساد، هیجان انگیز و ارزشمند است و افراد زیادی در لباس های مختلف حامیان این فساد غالب در تبلیغات محیطی بوده و هستند.

در سازمان لیگ فوتبال کشور در جهت شفافیت اقتصادی و مقابله با فساد و رانت به صورت واقعی و مرحله به مرحله و عملیاتی اقدام کردیم و همیشه در تعاملی مثبت و سازنده با خانواده بزرگ فوتبال؛ باشگاه ها، هیئت های فوتبال و رسانه ها بوده و هستیم. در این راه نیز از تهدیدها و گرفتاری ها نهراسیدیم و ایستادگی کردیم و به هیچ عنوان اقدامی دیرهنگام انجام نداده ایم. هیچ قول غیر قابل تحقق و فریبکارانه ای ندادیم، به همه تشریفات قانونی پایبند بودیم. سعی نکردیم همه چیز را در اختیار بگیریم، بلکه سعی کردیم در مرحله اول فساد را دور کنیم.

در سال 1398 مدیران باشگاه ها را دعوت کرده و گزارش اقتصادی تک تک باشگاه ها را دادیم. البته به خاطر برداشت از حساب برای اقتصادیات سال های قبل واقعا از این پرداخت ها رضایت نداشتیم، این کار را برای اولین بار انجام دادیم و بدلیل پاندومی کرونا در سال 1399 نتوانستیم دوستان مان را دعوت کنیم، لیکن ماه گذشته نیز در راستای ادامه سیاست شفافیت های اقتصادی گزارش اقتصادی هر باشگاه از درآمدها و هزینه های تبلیغات محیطی از سوی خزانه دار و مدیراقتصادی سازمان لیگ به مدیران اقتصادی باشگاه ها در جلسه های حضوری ارائه شد. من عقیده دارم باید هر سال پس از حسابرسی کارشناس رسمی نتایج و گزارش عملکرد را روی سایت سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بگذاریم تا همه بدانند در این سازمان عزم و اراده جدی برای مبارزه با فساد پایدار وجود دارد و هم از شفافیت مسرور شده و به آن همانند رسانه های بیدار پایبند هستیم.

شکایت از همه بدهکاران پیشین، پیروزی در هر سه پرونده و پیگیری آن گواه روشنی بر مبارزه با فساد به صورت پایدار است. از دوستان هم می خواهیم کمک نمایند و با همگرایی به جای تضعیف یکدیگر به مبارزه همراه با فساد بپردازیم و ما را کمک نمایید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1903

به "درودگر: باید گزارش عملکرد اقتصادی منتشر گردد تا همه بدانند با فساد مبارزه می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درودگر: باید گزارش عملکرد اقتصادی منتشر گردد تا همه بدانند با فساد مبارزه می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید