خبرنگاران مومنی: مجیدی در تعویض ها خوب عمل نکرد

به گزارش مجله پیکورو، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت استقلال گفت: به نظر من فرهاد مجیدی در تعویض ها خوب عمل نکرد و نتوانست به استقلال از نظر فنی یاری کند.

خبرنگاران مومنی: مجیدی در تعویض ها خوب عمل نکرد

محمد مومنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به شکست استقلال مقابل پرسپولیس در شهرآورد 95 گفت: آنچه در شهرآورد از استقلال شاهد بودیم، نمایش نه چندان خوب از این تیم بود و نتوانست کیفیت فنی بالایی را به اجرا بگذارد.

وی اضافه نمود: جدایی فراز کمالوند از نظر فنی به ضرر استقلال بود و فرهاد مجیدی باید یاری مربی قویتری را به کادر فنی اضافه کند که بتواند به او در شرایط بحرانی یاری کند.

پیشکسوت استقلال اعلام نمود: بازیکنان استقلال در آفسایدگیری بد عمل کردند و آفساید را پر کردند تا عیسی آل کثیر پیروز گردد گل رجحان آبی پوشان را به ثمر برساند.

توضیح داد:به نظر من فرهاد مجیدی در تعویض ها خوب عمل نکرد و این تعویض ها نتوانست به استقلال از نظر فنی یاری کند.

وی توضیح داد: تقریبا استقلال شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد و از این پس باید امیدهایش را برای قهرمانی روی جام حذفی بگذارد.

بازیکن اسبق استقلال در سرانجام گفت: استقلال اشکالات زیادی را در خط هافبک و خط دفاعی اش دارد و باید در سریع ترین زمان ممکن این اشکالات را رفع کند تا در مسابقات آینده نتایج بهتری کسب کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1634

به "خبرنگاران مومنی: مجیدی در تعویض ها خوب عمل نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مومنی: مجیدی در تعویض ها خوب عمل نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید