خبرنگاران توسعه اورژانس بیمارستان ها در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است

به گزارش مجله پیکورو، کرمانشاه - خبرنگاران- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، نوسازی و توسعه اورژانس بیمارستان ها را در دستور کار این دانشگاه دانست و گفت: اهمیت موضوع اورژانس بیمارستانی بر کسی پوشیده نیست و با توجه به شرایط، باید توجه بسیار زیادی به ارائه خدمات درمانی در تمام سطوح درمانی در اورژانس داشت.

خبرنگاران توسعه اورژانس بیمارستان ها در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

دکتر محمودرضا مرادی روز پنجشنبه در سومین جلسه کارگروه راهبردی ارتقاء اورژانس در سرسرای اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: توجه به رضایتمندی بیماران و مراجعه کنندگان به بخش های اورژانس بیمارستان بسیار مهم بوده و ضرورت بالایی دارد و از این رو از روسای بیمارستان های تابعه می خواهیم نسبت به نظارت بر موضوع اقدام مستمر انجام دهند.

او گفت: توجه به آموزش مستمر فرآیندهای درمانی به پرستاران بخش های اورژانس در ارتقا کیفی عملکرد این مراکز و ارائه خدمات مورد احتیاج به بیماران بسیار مهم و تاثیر گذار است.

وی گفت: نیروی انسانی فعال در اورژانس بایستی تجربه و تخصص کافی جهت کار و ارائه خدمات درمانی در این بخش را داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: میزان جذب تجهیزات سرمایه ای با وجود محدودیت های مالی و مالی موجود منحصر به فرد بوده و خوشبختانه تا به امروز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

مرادی اضافه کرد: اصلاح و توسعه اورژانس بیمارستان های امام خمینی(ره) و معتضدی از برنامه های آینده دانشگاه علوم پزشکی بوده و از روسای این بیمارستان ها می خواهیم پیگیری های لازم را در این خصوص انجام دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این جلسه با بیان اینکه اورژانس بیمارستان ها ویترین ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی هستند، گفت: مهمترین بخش اورژانس هم واحد تریاژ اورژانس بوده که تشخیص اولیه در آن صورت می گیرد از این رو باید کوشش کنیم کیفیت ارائه خدمات در این بخش را همیشه بهبود بخشیده و ارتقاء دهیم.

دکتر بهمن روشنی اضافه کرد: بیشترین آمار مراجعه در استان در سطح یک مربوط به اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) و طالقانی است.

وی گفت: ارتقاء بخش اورژانس بیمارستان های طالقانی و امام رضا (ع) از مهمترین طرح های اجرایی بوده که انتها آن سهم مهمی در ارتقاء کیفیت خدمات خواهد داشت.

او گفت: برگزاری کمیته های ارتقاء اورژانس در بیمارستان ها بسیار حائز اهمیت بوده و بایستی به صورت منظم برگزار شده و گزارشات دوره ای آن جهت پیگیری های لازم به معاونت درمان ارسال شود.

سه هزار و 200 تخت بیمارستانی اکنون در قالب 18 بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، 2 بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و 2 بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1110

به "خبرنگاران توسعه اورژانس بیمارستان ها در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توسعه اورژانس بیمارستان ها در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید