خبرنگاران تصادفات جاده ای همدان 19 مصدوم برجا گذاشت

به گزارش مجله پیکورو، همدان- خبرنگاران- مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: بر اثر پنج سانحه جاده ای در مسیرهای جاده قدیم و آزاد راه همدان- ساوه 19 تن مجروح و مصدوم شدند.

خبرنگاران تصادفات جاده ای همدان 19 مصدوم برجا گذاشت

دکتر حبیب الله معصومی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: شب گذشته پنج سانحه در مسیرهای همدان منتهی به تهران و ساوه رخ داد که در 2 مورد از آنها به علت بروز تصادف زنجیره ای 14 تن مجروح شدند.

وی اضافه نمود: در مجموع این سوانح سبب مجروح شدن 19 تن از سرنشینان وسایل نقلیه شد که چهار تن از مصدومان در محل حادثه به صورت سرپایی مداوا شده و 15 مصدوم دیگر به بیمارستان جنرال امام حسن فامنین(ع) منتقل شدند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اعلام نمود: 11 تن از مصدومان بستری شده در بیمارستان فامنین به علت شدت جراحت وارده به وسیله اتوبوس آمبولانس به مرکز آموزشی درمانی بعثت در شهر همدان منتقل شدند.

معصومی گفت: برای امدادرسانی به مصدومان سوانح جاده ای تیم های مستقر در 6 پایگاه امداد جاده ای واقع در فامنین، تجرک، پایگاه شماره یک آزاد راه همدان- ساوه، قهاوند، قروه، روعان و کوریجان مشارکت داشتند.

وی اعلام نمود: 66 پایگاه امدادی اورژانس استان همدان با 100 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد به بیماران و مصدومان احتمالی خدمات رسانی می کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1477

به "خبرنگاران تصادفات جاده ای همدان 19 مصدوم برجا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصادفات جاده ای همدان 19 مصدوم برجا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید