جنگنده های روسیه 3 بمب افکن آمریکایی را رهگیری کردند

به گزارش مجله پیکورو، وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد، هشت جنگنده این کشور اقدام به رهگیری سه بمب افکن آمریکا بر فراز دریای سیاه کردند.

جنگنده های روسیه 3 بمب افکن آمریکایی را رهگیری کردند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اظهار داشت هشت فروند جنگنده این کشور اقدام به رهگیری سه فروند بمب افکن آمریکایی B-52 بر فراز آب های دریای سیاه کردند که در نزدیکی حریم هوایی روسیه پرواز می کردند.

مرکز مدیریت دفاع ملی روسیه اظهار داشت: برای جلوگیری از نقض حریم هوایی روسیه از سوی این بمب افکن ها، چهار فروند سوخو-27 و چهار فروند سوخو-30 نیروی هوایی روسیه بر فراز دریای آزوف و دریای سیاه به پرواز درآمده و این سه فروند بمب افکن آمریکایی را رهگیری کردند.

این آژانس اعلام نکرد که آیا این بمب افکن های آمریکایی حریم هوایی روسیه را نقض نموده اند یا خیر.

در 28 اوت امسال میلادی، یک رویداد مشابه بر فراز دریای سیاه رخ داد که در آن دو سوخو-27 از نیروی هوایی ارتش روسیه اقدام به رهگیری پرواز چندین بمب افکن آمریکایی کردند.

رهگیری بمب افکن های آمریکایی روز آدینه درست در زمانی رخ داد که ارتش آمریکا در استونی رزمایش هایی را شروع نموده که با استفاده از سلاح واقعی است و درست در 70 مایلی مرز روسیه انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1183

به "جنگنده های روسیه 3 بمب افکن آمریکایی را رهگیری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگنده های روسیه 3 بمب افکن آمریکایی را رهگیری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید