ثبت بین المللی فیلم های ایرانی برای جلوگیری از پخش غیرقانونی

به گزارش مجله پیکورو، مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری درباره اقدامات جدید ستاد صیانت از آثار سینمایی و سمعی و بصری گفت: این ستاد از ثبت بین المللی آثار برای جلوگیری از پخش غیرقانونی فیلم های ایرانی در خارجِ کشور حمایت می نماید.

ثبت بین المللی فیلم های ایرانی برای جلوگیری از پخش غیرقانونی

مهدی یزدانی، مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به ثبت بین المللی فیلم های ایرانی گفت: این خدمت که با همکاری فراوری کنندگان محتوا و موسسه رسانه های تصویری ایجاد گردیده، در صورت درخواست صاحبان آثار و پرداخت هزینه های مترتّبه از مرحله صدور مجوز پروانه ساخت تا سرانجام توزیع در شبکه نمایش خانگی و عرضه VOD فیلم ها را شامل خواهدشد.

او ادامه داد: امکان تمدید سالیانه جهت محافظت از بارگذاری غیرقانونی فراهم می شود، با ثبت قانونی فیلم ها در داخل و خارج از کشور از محتوای فیلم، موسیقی متن، پشت صحنه و دیگر مواردی که تهیه کننده درخواست می کند حتی بارگذاری بخش هایی از فیلم در فضای مجازی جلوگیری خواهد شد.

یزدانی تاکید نمود: هم چنین امکان بارگذاری قانونی در سامانه های پرمخاطب بین المللی نیز فراهم و به ایجاد درآمد جدید ارزی برای صاحبان آثار می تواند یاری موثری باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 41

به "ثبت بین المللی فیلم های ایرانی برای جلوگیری از پخش غیرقانونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت بین المللی فیلم های ایرانی برای جلوگیری از پخش غیرقانونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید