تیم ملی جدالی سخت تر ازبحرین پیش رو دارد، عراق گربه سیاه ایران است

به گزارش مجله پیکورو، مسعود اقبالی در تبادل نظر با خبرنگاران به ملاقات پیش روی تیم ملی ایران برابر عراق اشاره نمود و گفت: پیش از بازی ایران و بحرین هم گفته بودیم نباید در باد پیروزی های پر گل مقابل هنگ کنگ و کامبوج بخوابیم و مقابل بحرین کار دشواری داریم که دیدید در آن بازی شکست خوردیم. الان هم می گویم مقابل عراق کاری به مراتب دشوارتر از بازی با بحرین خواهیم داشت.

تیم ملی جدالی سخت تر ازبحرین پیش رو دارد، عراق گربه سیاه ایران است

وی افزود: عراق گربه سیاه فوتبال ایران است و در سالهای گذشته همواره بازیهای ما با این تیم گره خورده و مقابل آنها مشکل داشته ایم. ایران و عراق در حالی برابر هم حاضر می شوند که عراقی ها مدتی است در اردو هستند اما مربی ما تازه روز شنبه وارد تهران شد تا تمرینات را شروع کند.

مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان داشت: تیم ما در چیدمان دچار اشکال است. قبلا هم این هشدارها را داده بودیم وباز هم آن را تکرار می کنیم. مشکل چیدمان ما در خط حمله استفاده از چند بازیکن با خصوصیات مشترک در کنار هم است. حضور همزمان انصاریفرد، طارمی و سردار در ترکیب اصلا صلاح نیست چون هر سه نفر مثل هم بازی می نمایند.

کارشناس فوتبال توضیح داد: همه مسائل تیم ملی درون زمین نیست و ما بیرون زمین هم مسائلی داریم. یکی از این مسائل که بعد از شکست مقابل بحرین ایجاد شد و به مسائل انگیزشی و روحی مربوط می گردد. کادر فنی باید بتواند این مشکل را حل نموده و انگیزه تیم را در این بازی به حالت اولیه بازگرداند چون در غیر اینصورت این بازی برای ما سخت تر از این هم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 593

به "تیم ملی جدالی سخت تر ازبحرین پیش رو دارد، عراق گربه سیاه ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی جدالی سخت تر ازبحرین پیش رو دارد، عراق گربه سیاه ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید