تاکسی های پرنده آلمان آماده پرواز شدند ، سیستم پرواز خودران ، قابلیت کنترل از راه دور (تور آلمان)

به گزارش مجله پیکورو، تاکسی پرنده های آلمانی موسوم volocopter آماده پرواز بر فراز شهرهای آلمان شدند. این تاکسی ها از سال 2017 مراحل آزمایشی را طی نموده اند و اکنون آماده تغییر صنعت حمل و نقل آلمانند.

تاکسی های پرنده آلمان آماده پرواز شدند ، سیستم پرواز خودران ، قابلیت کنترل از راه دور (تور آلمان)

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، تاکسی های پرنده آلمان می توانند نقشی موثر در ایجاد مسیر تازه صنعت حمل و نقل ایفا نمایند.

این تاکسی های هوشمند به وسیله یک فراوری نماینده آلمانی طراحی شده و با یاری 18 موتور پرواز می نماید. فلورین راتر، مدیرعامل این شرکت به سی ان بی سی گفت؛ Volocopter نوع تازه و منحصر به فردی از هواپیماهای بلند پرواز است.

وی اضافه نمود: این نوع از هواپیما بدون سرنشین است و بنابراین می توانید از راه دور کنترل یا هدایتش کنید.در مورد امنیت این هواپیماها تضمین می دهم همه چیز امن و بدون دردسر است.

پیش بینی می گردد از این هواپیماها در مکان هایی مثل فرودگاه ها و پارک های تجاری استفاده گردد. Volocopters هر دقیقه تعداد زیادی از مسافران را جا به جا می نماید. این شرکت، ادعا می نماید، برای برطرف فشار در مناطقی که مستعد تراکم هستند، یاری می نماید برای مثال در پل ها، جاده ها ، تونل ها و جاده ها.

در سال 2017، Volocopter یک پرواز آزمایشی را در دوبی انجام داد تا قابلیت های خود را نشان دهد. راتر گفت: برنامه های ما برای پروازهای آزمایشی ادامه دارد، ما انتظار داریم تا در سال 2019 در شهرهای مختلف دنیا حضوری پررنگ و فعال داشته باشیم . وی اضافه نمود که انتظار می رود نخستین عملیات تجاری این هواپیماها طی سه تا پنج سال آینده انجام گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2161

به "تاکسی های پرنده آلمان آماده پرواز شدند ، سیستم پرواز خودران ، قابلیت کنترل از راه دور (تور آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکسی های پرنده آلمان آماده پرواز شدند ، سیستم پرواز خودران ، قابلیت کنترل از راه دور (تور آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید