برانکو: با 200 درصد توان بازی می کنیم ، مقابل دحیل توانستیم سه گل بزنیم

به گزارش مجله پیکورو، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری وعده داد که بازیکنانش مقابل کاشیما با 200 درصد توان بازی خواهند کرد تا شکست دو بر صفر بازی رفت را جبران نمایند.

برانکو: با 200 درصد توان بازی می کنیم ، مقابل دحیل توانستیم سه گل بزنیم

برانکو در آستانه بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: افتخار بسیار بزرگی است که در فینال آسیا باشیم. شاید برخی ها به نظرشان برسد که ما تحت فشار هستیم اما همانطور که کاپیتان هم چند دقیقه قبل گفت قلب ما پر از ایمان و امید است. افتخار می کنم که در تهران این بازی را انجام می دهیم. این بزرگترین بازی باشگاهی 30 سال اخیر ایران است. افتخار می کنیم در اینجا حاضر هستیم و برای خانواده پرسپولیس بازی می کنیم. طبیعی است که کاشیما نسبت به ما امتیازاتی دارد اما آنها فقط نیمه اول را پشت سر گذاشتند. مقابل السد و الدحیل قطر هم موقعیت سختی داشتیم که با کیفیت بالا از آن با موفقیت عبور کردیم.

سرمربی پرسپولیس درباره روحیه و شرایط تیمش گفت: اطمینان دارم که بازیکنان 200درصد توان شان را می گذارند. من به آنها اعتماد دارم و بازیکنانم می دانند که به دنبال کسب نتیجه خوب هستیم. البته سیامک نعمتی محروم و امید عالیشاه مصدوم را در اختیار نداریم و از نظر تئوری از بازی رفت ضعیف تر هستیم اما این فقط تئوری است چون شک ندارم بازیکنانم با تمام توان حاضر می شوند و طرفداران هم می دانند تا همین جا کار بزرگی رقم زدیم و از طرفداران ممنون هستم که از ما حمایت کردند. همه ما دوست داریم که برنده باشیم تا با برد این فصل درخشان را به انتها برسانیم.

برانکو سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چرا پرسپولیس مثل کاشیما ساعت بازی را تغییر نداد تا به سود این تیم باشد، گفت: همین اختلاف ساعت برای ما مشکل بود و ما را زمین گیر کرد. برای این اختلاف ساعت زیاد شما حدود 7 روز زمان لازم دارید تا به شرایط عادی برگردید و این را می شد در نیمه دوم حس کرد که بچه های ما هجومی بازی نکردند. درباره حریف هم باید بگویم برای آنها تطبیق ساعت راحت تر است چون به منطقه ای سفر نموده اند که ساعت عقب تری دارد. حقیقت این است که قاره آسیا، قاره بزرگی است و این اختلاف زمانی وجود دارد که نمی توانیم با آن کاری انجام دهیم.

او درباره خطر کاشیما بخصوص روی ضربات ایستگاهی هم گفت: کاشیما تیم خیلی خوبی است و وقتی به فینال آمدند یعنی خوب هستند. آنها در همه فازها خوب هستند و روی ضربات ایستگاهی هم خوب کار می نمایند. اما ما هم برای آنها خطرناک هستیم.

پرسپولیس برای قهرمانی باید سه گل به کاشیما بزند، ولی برانکو ناامید نیست و گفت: ما می خواهیم ببریم و قهرمان شویم و این یعنی اینکه فردا باید سه گل بزنیم.

برانکو برای این ماموریت سخت روی حمایت طرفداران حساب می نماید که در ماه های اخیر به خوبی یاور پرسپولیس بوده اند: واقعاً کیف می کنم چون بهترین طرفداران جهان را داریم. این را بارها نشان دادند و طبیعی است ما هم مقابل این شوق آنها زحمت می کشیم و برای این همه تشویق بازیکنانم بیشتر از همه استحقاق دارند چون در هر بازی با شوق فراوان به زمین می روند و انرژی شان را صرفه جویی نمی نمایند. طرفداران این خاصیت تیم را شناخته اند و به همین دلیل تیم را تشویق می نمایند.

برانکو در ادامه به مرور بازی رفت و پرداخت و معتقد است که تیمش تفاوت زیادی با کاشیما نداشته: کاشیما تیم خطرناکی است اما با شما موافق نیستم که این تیم شانس زیادی داشت. شاید شما بازی را ندیدید. اگر منظور شانسی بودن گل است که به هر حال شانس هم جزیی از فوتبال است و کوشش می کنیم شانس به آنها نرسد. ما در دقیقه 3 می توانستیم گل بزنیم اما در لیگ قهرمانان این توپ ها باید گل گردد. البته گل دوم کاشیما آفساید بود.

پرسپولیس سه فصل قبل برای قهرمانی احتیاج به برتری با سه گل مقابل راه آهن داشت و در بازی مقابل کاشیما هم شرایط مشابهی دارد. پرسپولیس در آن مسابقه نتوانست به هدفش برسد، ولی برانکو امیدوار است که این بار شرایط به نفع آنها باشد: سعی می کنیم بهترین شرایط را نشان دهیم. طبیعی است که زدن سه گل سخت است. اما مقابل الدحیل در 30 دقیقه انتهای 2 گل عقب بودیم و 3 بر 2 بردیم. همه کوشش مان را انجام می دهیم و بازیکنان هم همه توان شان را می گذارند و این مهم ترین مسئله است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که اگر پرسپولیس قهرمان آسیا نگردد چه آینده ای در انتظار این تیم خواهد بود، گفت: ما اهداف مان را در ابتدای فصل تعیین کردیم و آن هم برد در بیشترین بازی ها و کسب بیشترین قهرمانی است و این هدف ما است. اولین قهرمانی ما در سوپرجام بود و حالا کوشش می کنیم قهرمان آسیا شویم. قهرمانی لیگ و قهرمانی جام حذفی هم برای ما مهم است و این هدف همیشگی ما است.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 91

به "برانکو: با 200 درصد توان بازی می کنیم ، مقابل دحیل توانستیم سه گل بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: با 200 درصد توان بازی می کنیم ، مقابل دحیل توانستیم سه گل بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید