اولین تصویر از گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 4 منتشر شد

به گزارش مجله پیکورو، بر اساس شایعات منتشر شده، شیائومی میکس فولد 4 در زمان عرضه، لقب باریک ترین گوشی تاشوی بازار را از آن خود خواهد نمود. این لقب احتمالا از گوشی آنر مجیک وی 3 که هفته آینده عرضه می گردد، گرفته خواهد شد.

اولین تصویر از گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 4 منتشر شد

امروز تصویری با کیفیت بالا که به نظر می رسد رسمی باشد، از پنل پشتی شیائومی میکس فولد 4 به بیرون درز نموده است. این تصویر مربوط به نسخه ای با چرم مصنوعی است (هنوز معین نیست نسخه های دیگری با بدنه شیشه ای وجود داشته باشند). توجه داشته باشید که این تصویر با عنوان در حال توسعه نشانه گذاری شده، بنابراین ممکن است بعضی از جنبه های آن تا زمان عرضه نهایی گوشی تغییر کند.

همانطور که مشاهده می کنید، این گوشی همچون نسل قبلی خود دارای چهار دوربین در بخش پشتی است، اما چیدمان ماژول دوربین تغییر نموده. منبع این افشاگری تأیید نموده است که شیائومی میکس فولد 4 از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام استفاده خواهد نمود و ضخامت آن کمتر از 10 میلی متر خواهد بود. بعلاوه، این گوشی مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، استاندارد مقاومت در برابر آب با درجه IPx8 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی یا بیشتر خواهد بود.

طبق افشاگری های قبلی، دوربین اصلی از لرزشگیر اپتیکال (OIS) و حسگر 1/1.55 اینچی برخوردار خواهد بود. این دوربین با یک لنز تله فوتو با زوم 2 برابری 60 مگاپیکسلی 1/2.8 اینچی با حسگر OmniVision OV60A، یک لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر همراه خواهد شد. بر اساس تاییدیه اخیر، باتری این گوشی از شارژ سیمی 67 وات پشتیبانی می نماید.

هنوز معین نیست این گوشی چه زمانی راهی بازار می گردد ولی بعضی شایعات احتمال عرضه آن را تا خاتمه تابستان امسال مطرح نموده اند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 تیر 1403 بروزرسانی: 13 تیر 1403 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2294

به "اولین تصویر از گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 4 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصویر از گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 4 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید