افتتاح یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در بندرعباس

به گزارش مجله پیکورو، دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری ناخدا در بندرعباس با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی و مسئولان میراث فرهنگی استان هرمزگان شنبه دوم آذر 1398 افتتاح شد.

افتتاح یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در بندرعباس

برای سفری دلپذیر با تور ارزان قیمت کانادا همراه ما باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، رضا برومند مدیرکل این استان گفت: در حوزه گردشگری شاهد اتفاقات بسیار خوبی مانند برگزاری همایش گردشگری دریایی در اسفند هستیم، این رویداد می تواند یاری شایانی به توسعه استان کند.

او با اشاره به این که کوشش می کنیم شهر بندرعباس را به عنوان مرکز ثقل گردشگری هرمزگان در نظر بگیریم تا شاهد رونق بیشتر بگردد، اضافه کرد: در گذشته شاید بیشترین توجه در حوزه گردشگری استان به جزایر قشم و کیش بود اما با برنامه ریزی هایی که در حوزه گردشگری داشتیم، تحولی نوین را در این صنعت مشاهده می کنیم.

برومند توضیح داد: طرح ها و برنامه هایی که از سوی این اداره کل برای توسعه صنعت گردشگری با همراهی سرمایه گذاران اجرا می گردد، به رونق مالی استان یاری شایانی خواهد نمود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان اظهار کرد: امیدواریم گردشگران برای برنامه های سفر خود از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری که دارای مجوز از این اداره کل هستند، استفاده نمایند تا هم شکل قانونی داشته باشد و اگر مسئله ای برای آن ها به وجود آمد بتوانند از دفتر خدمات مسافرتی متخلف شکایت نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 603

به "افتتاح یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در بندرعباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در بندرعباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید