افتتاح مدرسه عالی طراحی و دوخت در لنجان

به گزارش مجله پیکورو، رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی لنجان گفت: مدرسه عالی طراحی و دوخت با حضور مسئولان و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

افتتاح مدرسه عالی طراحی و دوخت در لنجان

به گزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اصفهان، احمد فتحی امروز 24 خردادماه با اعلام این خبر گفت: این مدرسه عالی که حاصل همکاری اداره لنجان و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان است، پس از برنامه ریزی های علمی، روز گذشته افتتاح شد.

او اضافه کرد: برنامه ریزی به منظور راه اندازی مدرسه عالی گردشگری نیز از برنامه های مشترک دیگری است که امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی آن باشیم.

رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی لنجان اظهار داشت: هدف از این همکاری و برنامه ریزی ها، ادغام تجربیات هنرمندان صنایعدستی شهرستان با دانش و فناوری روز دانشگاه به منظور آموزش و ایجاد اشتغال در سطح شهرستان است.

او تأکید کرد: با توجه به اینکه در این شهرستان اقوام مختلف با آداب و رسوم مخصوص به خود، در کنار یکدیگر زندگی می کنند و همچنین نیاز به برنامه ریزی های علمی و عملی به منظور حفظ این آداب و رسوم و هنرهای سنتی منطقه بیش از گذشته احساس می شود، فعالیت این گونه مراکز علمی، فرهنگی و هنری علاوه بر حفظ این آداب و رسوم و صنایع دستی منطقه، منجر به اشتغال می شود.

در انتها این مراسم از مدیران و فعالان عرصه صنایعدستی منطقه، با اهدای لوح تقدیر، تشکر و قدردانی شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1048

به "افتتاح مدرسه عالی طراحی و دوخت در لنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح مدرسه عالی طراحی و دوخت در لنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید