افتتاح بلوار ورودی شهرستان زهک بطول یک کیلومتر

به گزارش مجله پیکورو، بلوار ورودی شهرستان زهک بطول یک کیلومتر با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، معاون عمرانی استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرماندار، مدیر کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

افتتاح بلوار ورودی شهرستان زهک بطول یک کیلومتر

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان، عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: این پروژه جزئی از طرح احداث بزرگراه زابل-زهک است که عملیات اجرایی آن مهرماه سال گذشته با اعتبار 100 میلیارد ریال در دستور کار این اداره کل نهاده شد.

عطاء اله اکبری اضافه نمود: بهره برداری از این طرح بهبود شرایط تردد و سرعت بخشی در رفت و آمد وسایل نقلیه را به همراه دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان توضیح داد: طول کلی محور زابل-زهک 20 کیلومتر است که این اداره کل تا به امروز با بهره برداری از پروژه امروز در مجموع در 11 کیلومتر آن بزرگراه احداث کرده است.

اکبری اضافه نمود: بعلاوه در حال حاضر عملیات ساخت به جامانده این جهت بطول 9 کیلومتر نیز به وسیله این اداره کل در حال اجرا است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان اعلام نمود: جاده های استان هم اینک به کارگاه های راهسازی تبدیل شده است بطوری که 127 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با اعتبار حدود یک هزار و 500 میلیارد تومان و فعال بودن 12 کارگاه راه سازی و اشتغال افزون بر 2 هزار نفر در محور های زابل - زاهدان، زاهدان - بیرجند، میرجاوه - زاهدان - بم و زاهدان - خاش، اسکل آباد - گوهرکوه بزمان و زابل - زهک در حال احداث است.

خبرنگاران سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2122

به "افتتاح بلوار ورودی شهرستان زهک بطول یک کیلومتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بلوار ورودی شهرستان زهک بطول یک کیلومتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید