اظهار رضایت سرمربی آزادکاران ملی پوش از بازسازی خانه کشتی

به گزارش مجله پیکورو، به گزارش خبرنگاران، مراسم افتتاح خانه کشتی شماره یک مجموعه ورزشی آزادی که مدتی در حال عملیات بازسازی و تجهیز بود، صبح روز دوشنبه گذشته با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش، محمدرضا طالقانی و مسئولان فدراسیون کشتی برگزار گردید.

اظهار رضایت سرمربی آزادکاران ملی پوش از بازسازی خانه کشتی

جهت دریافت خدمات در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

این سالن که سالها به عنوان محل اصلی برگزاری اردوهای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی مورد استفاده قرار می گرفت احتیاج به تجهیز و نوسازی داشت تا اینکه فدراسیون کشتی چندی پیش وارد عمل شد و این سالن را بطور کامل مورد بازسازی قرار داد.

غلامرضا محمدی و شاگردانش در تیم ملی کشتی آزاد، نخستین کشتی گیرانی بودند که پس از آماده سازی خانه کشتی از روز گذشته در این سالن اردو زدند. سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در این خصوص گفت: یکی از کارهای ارزشمند فدراسیون کشتی بازسازی مطلوب خانه کشتی بود که این کار به نحو احسن انجام شد.

وی اضافه کرد: شان و منزلت کشتی ما این بود که صاحب یک سالن مجهز و در خور نام ایران باشد که این موضوع با همت فدراسیون کشتی اجرایی شد و باید از متولیان فدراسیون تشکر و قدردانی کرد.

اردوی تیم ملی کشتی آزاد طی روزهای 6 تا 18 اسفندماه و اردوی تیم ملی کشتی فرنگی طی روزهای 10 تا 20 اسفندماه در خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.

آزاد وفرنگی کاران تیم ملی خود را برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک در آسیا اماده می نمایند که این مسابقات روزهای 8 تا 10 فروردین ماه در قرقیزستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 768

به "اظهار رضایت سرمربی آزادکاران ملی پوش از بازسازی خانه کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهار رضایت سرمربی آزادکاران ملی پوش از بازسازی خانه کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید