اصولی: ریاست بهاروند در سازمان لیگ تا انتها فصل ادامه دارد، حمیداوی برای تیمداری باید همه هزینه ها را بدهد

به گزارش مجله پیکورو، عضو هیئت رئیسه فدراسیون گفت: درباره کمیته ها تصمیم گیری نشده و در سازمان لیگ هم بهاروند تا انتها فصل جاری مسئولیت را برعهده حواهد داشت.

اصولی: ریاست بهاروند در سازمان لیگ تا انتها فصل ادامه دارد، حمیداوی برای تیمداری باید همه هزینه ها را بدهد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، احسان اصولی پس از سرانجام اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: جلسه امروز بیشتر تودیع و معارفه بود. درباره برنامه کلی و کلانی که ریاست جدید فدراسیون فوتبال اعلام نموده بود هم گفت و گو شد. بحث دبیرکل فدراسیون هم مطرح شد و با استناد به قانون رئیس فدراسیون قنبرزاده را به عنوان سرپرست دبیرکلی منصوب کرد.

وی در خصوص اینکه گفته می گردد حیدری به عنوان رئیس کمیته استان ها و بهاروند به عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب شده اند، گفت: در این مورد قرار است دوباره بحث گردد. درباره کمیته ها تصمیم گیری نشده و در خصوص سازمان لیگ هم بهاروند در این سمت مستقر هستند و تا سرانجام فصل جاری هم این موضوع ادامه دارد. این موضوع قرار است در جلسه آینده هم آنالیز گردد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چه زمانی درباره کمیته های فدراسیون فوتبال تصمیم گیری خواهد شد، بیان نمود: عجله ای دراین زمینه وجود ندارد و کار به شکل کارشناسی پیش می رود. الآن هر کسی کار خودش را انجام می دهد.

اصولی که به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی نیز دارد درباره آخرین شرایط شهر خودرو گفت: براساس تصمیمی که در شورای تأمین استان گرفته شده، کمیته ای تشکیل شده و در آن کمیته تأمین منابع و هزینه ها باشگاه انجام می گردد. هیئت فوتبال هم امور اجرایی را انجام می دهد. زمانی هم تعیین شده که اگر مالک باشگاه (حمیداوی) می خواهد تیمداری کند باید تمام هزینه ها را بدهد و تمام هزینه هایی که استان انجام داده را باید پس بدهد. این هزینه ها جزو بدهی در نظر گرفته می گردد در غیر اینصورت شرایطی مهیا می گردد تا مالک جدیدی باشگاه را در اختیار بگیرد.

وی در واکنش به این پرسش که شنیده می گردد باشگاه شهر خودرو حدود 45 میلیارد تومان قیمت گذاری شده است، گفت: من چنین چیزی نشنیده ام.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در واکنش به این موضوع که بخشی از هزینه های شهر خودرو توسط مهدی رحمتی انجام می گردد، توضیح داد: مجموعه استان یاری می نماید. رحمتی هم یاری می نماید اما در مجموع کمیته ای از استان با توجه به منابعی که در اختیار دارد، به خاطر مردم هزینه ها را انجام می دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1524

به "اصولی: ریاست بهاروند در سازمان لیگ تا انتها فصل ادامه دارد، حمیداوی برای تیمداری باید همه هزینه ها را بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصولی: ریاست بهاروند در سازمان لیگ تا انتها فصل ادامه دارد، حمیداوی برای تیمداری باید همه هزینه ها را بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید