ادعای انگلیسی ها: یک کشتی در دریای عمان هدف نهاده شد

به گزارش مجله پیکورو، یک گروه نظامی انگلیسی در بیانیه ای کوتاه مدعی شد که یک کشتی شامگاه پنجشنبه در دریای عمان هدف قرار گرفته شده، اما جزئیات بیشتری در این باره ارائه نکرد.

ادعای انگلیسی ها: یک کشتی در دریای عمان هدف نهاده شد

با تور عمان لحظه آخری از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش فارس، بعضی منابع انگلیسی امروز (آدینه) از هدف قرار گرفتن یک کشتی در دریای عمان واقع در نزدیکی سواحل این کشور خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس گروه نظامی انگلیسی موسوم به عملیات های تجاری دریایی در بیانیه ای کوتاه با اعلام این خبر، ادعا کرد که تحقیقات درباره آن در جریان است.

این گروه بدون ارائه جزئیات بیشتر از هویت یا نوع کشتی مذکور، مدعی است که این اتفاق در واپسین دقایق شامگاه پنجشنبه در شمال شرقی جزیره مصیره اتفاق افتاده است.

محلی که انگلیسی ها ادعا می نمایند حادثه در آن اتفاق افتاده، حدود 300 کیلومتر با مسقط مرکز عمان فاصله دارد.

آسوشیتدپرس با بیان اینکه این گروه هیچ جزئیات بیشتری درباره این حادثه اعلام ننموده، نوشت دیگر منابع، اما احتمال می دهند که این حادثه ربطی به دزدی دریایی نداشته باشد.

بر اساس این گزارش، گروه انگلیسی مذکور روز پنجشنبه هم ادعا نموده بود در حال تحقیق روی حادثه مشابه دیگری در همان منطقه است که درباره آن هم جزئیات بیشتری تا به امروز ارائه نموده است.

دولت عمان هم تا به امروز وقوع حمله به کشتی در آب های نزدیک این کشور را تایید ننموده و مقام های آن هم از اظهار نظر در این باره خودداری کردند.

به نوشته آسوشیتدپرس، ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا هم که در آب های غرب آسیا مستقر است به سوالات درباره ادعای گروه انگلیسی پاسخ نداده است.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1726

به "ادعای انگلیسی ها: یک کشتی در دریای عمان هدف نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای انگلیسی ها: یک کشتی در دریای عمان هدف نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید