اجرای گروه آدیوس با همراهی نوازندگان ایتالیایی

به گزارش مجله پیکورو، خبرنگاران: گروه موسیقی آدیوس که در زمینه موسیقی جَز فعالیت می نماید، در روزهای پایانی خرداد در تالار ایوان شمس تهران، با همراهی نوازندگان میهمان از کشور ایتالیا کنسرت برگزار می نماید.

اجرای گروه آدیوس با همراهی نوازندگان ایتالیایی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، گروه موسیقی آدیوس که در زمینه موسیقی جَز فعالیت می نماید، 28 و 29 خرداد در تالار ایوان شمس تهران، با همراهی نوازندگان میهمان از کشور ایتالیا کنسرت برگزار می نماید.

انزو فاواتا، نوازنده ساکسفون و کلارینت یکی از نوازندگان میهمان این گروه است. او یکی از فعال ترین و شناخته شده ترین نوازندگان جز ایتالیا به شمار می رود. او در راستا نوازندگی اش در زمینه فرهنگ های مختلف موسیقی و تلفیق موسیقی سنتی و مدرن فعالیت و تا امروز نزدیک بیست آلبوم را به بازار ارائه نموده است. او همچنین در کارنامه خود سابقه همکاری با نام های بزرگی همچون دینو سَلوتزی را دارد.

نوازنده دیگر میهمان گروه آدیوس، مارچلو پگین است که گیتار می نوازد. او آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده گیتار کلاسیک، گیتار الکتریک و موسیقی الکترونیک است. از 1988 با انزو فاواتا همکاری می نماید و در خلق بسیاری از آثار موسیقایی او سهیم بوده. او را به خاطر آثار مدرنش به همراه انزو فاواتا، و اجراهای رپرتوار کلاسیک و تسلطش در نوازندگی گیتار ده سیم می شناسند.

در گروه آدیوس، سهیل شایسته پور ویولن می نوازد، ادیب قربانی پیانو، امید شایسته پور گیتارباس و رضا بنایی نیا نوازندگی درامز را بر عهده دارد.

گروه آدیوس در زمینه موسیقی جز در ایران فعالیت می نماید. این گروه در تیر ماه 93 آثاری از استور پیاتزولا آهنگساز به نام آرژانتینی را در تالار رودکی تهران روی صحنه برد. پس از این اجرا فستیوال تانگو شهر رمِ ایتالیا (Rome Auditorium) و فستیوال جز ساردینیا (Sardinia Jazz Festival) از گروه آدیوس برای شرکت در این فستیوال ها دعوت کردند.

گروه آدیوس با همراهی انزو فاواتا و مارچلو پگین روزهای 28 و 29 خرداد، ساعت 21:30 در تالار ایوان شمس به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 502

به "اجرای گروه آدیوس با همراهی نوازندگان ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای گروه آدیوس با همراهی نوازندگان ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید