گودرزی: امیدوارم با تبادل مربی و برگزاری اردوی مشترک ورزش ایران و اندونزی تقویت گردد

به گزارش مجله پیکورو، وزرای ورزش ایران و اندونزی امروز در ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

گودرزی: امیدوارم با تبادل مربی و برگزاری اردوی مشترک ورزش ایران و اندونزی تقویت گردد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ایران و ایمان نهراوی وزیر ورزش و جوانان اندونزی امروز تفاهم نامه مشترکی را امضا کردند.

گودرزی در مراسم امضای این تفاهم نامه، گفت: خوشحالم که با این تفاهم نامه می توانیم ارتباطات خود را با اندونزی به عنوان یک کشور بزرگ اسلامی تقویت کنیم و این باعث می گردد روابط دو کشور در حوزه های مختلف از جمله ورزش و جوانان گسترش یابد. امیدوارم این نشست ها در حوزه دیپلماسی ورزشی بتواند ارتباطات را بین دو کشور تقویت کند.

وی اضافه کرد: روسای جمهور دو کشور بر برقراری ارتباطات بیشتر در دو حوزه ورزش و جوانان تأکید داشتند و به همین دلیل نیز وزیر ورزش و جوانان اندونزی به کشورمان آمده تا تفاهم نامه را اجرایی و عملیاتی کنیم. امیدوارم بتوانیم تجربیات خود را در این دو حوزه به یکدیگر منتقل کنیم.

وزیر ورزش و جوانان کشورمان عنوان نمود: اندونزی در بعضی از رشته های ورزشی سرآمد و توانمند است و ما نیز در بعضی رشته های دیگر جزو برترین ها هستیم. امیدوارم با تبادل مربی و برگزاری اردوهای مشترک ورزشی ورزش هر دو کشور تقویت گردد.

گودرزی گفت: به دنبال ارتقای رشته هایی هستیم که در آنها ضعف داریم و متقابلاً می خواهیم در بعضی از رشته ها نیز به اندونزی یاری کنیم. اندونزی بدمینتون خوبی دارد و می تواند در این رشته به ما یاری کند. این کشور همچنین در بعضی رشته های ورزشی صاحب کرسی است که این شرایط خوبی محسوب می گردد. ما نیز در بعضی از رشته ها همچون کشتی، والیبال و فوتبال می توانیم به آنها یاری کنیم.

وی درباره میزبانی اندونزی در بازی های آسیایی 2018 عنوان نمود: حالا که این میزبانی به اندونزی رسیده طبیعی است که ارتباطات خود را قوی تر کنیم تا در آن بازی ها نتایج خوبی بگیریم.

به گزارش خبرنگاران، در این نشست رباب شهریان معاون بانوان وزارت ورزش گفت: ورزش بانوان یکی از مباحث اصلی است که اندونزی در این بخش و در بعضی از رشته ها شرایط خوبی دارد. با توجه به اسلامی بدون هر دو کشور ورزش بانوان می تواند یکی از اولویت ها در تفاهم نامه باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 370

به "گودرزی: امیدوارم با تبادل مربی و برگزاری اردوی مشترک ورزش ایران و اندونزی تقویت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گودرزی: امیدوارم با تبادل مربی و برگزاری اردوی مشترک ورزش ایران و اندونزی تقویت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید