در جام جهانی از کامپوند مدال می خواهیم؛ از ریکرو ارتقاء رکورد

به گزارش مجله پیکورو، سرمربی کره یی تیم ملی تیروکمان گفت: در جام جهانی شانگهای چین تنها به ارتقا رکورد کمانداران ریکرو فکر می کنیم امادر کامپوند انفرادی و تیمی زنان و مردان هدف گذاری کسب مدال است.

در جام جهانی از کامپوند مدال می خواهیم؛ از ریکرو ارتقاء رکورد

پارک میوک وون در گفت وگو با خبرنگاران، در ارزیابی از شرایط تیم ملی ریکرو کامپوند برای شرکت در جام جهانی شانگهای چین، اظهار کرد: تیم کامپوند به ویژه مردان از نظر آمادگی بدنی در شرایط ایده آل و بسیار خوبی به سر می برد و از لحاظ رکوردی نیز پیشرفت قابل توجهی نسبت به بازی های آسیایی تایلند داشته است. اما در ریکرو این که ادعا کنیم در شانگهای چین به مدال دست پیدا می کنیم، هنوز این مساله با واقعیت فاصله زیادی دارد و هدفگذاری اصلی ما ارتقا رکورد بود که خوشبختانه به این هدف مهم دست پیدا کردیم.

او در پاسخ به این پرسش که در بازی های آسیایی تایلند در ریکرو به نتایج قابل قبولی دست پیدا نکردیم، شرایط ریکرو در شانگهای چین را چگونه ارزیابی می کنید؟ گفت : در شانگهای چین سطح رقابت ها نسبت به بازی های آسیایی سنگین تر و تمام کمانداران مطرح جهان در این تورنمنت حضور دارند. بنابراین پیش بینی این که در چین به نتایج بهتری از تایلند دست پیدا کنیم، کار سخت و امکان پذیری نیست. تمام کوشش ما در طی این مدت این بوده که رکورد کمانداران ریکرو را بهبود ببخشیم و سپس در هدفگذاری بعدی به مدال فکر کنیم.

پارک در پاسخ به این پرسش که چقدر رکوردها نسبت به تایلند تغییر نموده است و آیا از افزایش رکوردها راضی بودید یا خیر؟ توضیح داد: در ریکرو زنان و مردان پس از بازی های آسیایی تایلند، سیاست کلی ارتقا رکورد بود که تقریبا به این هدف دست پیدا کردیم. به طوری که در اردوی دو هفته ای که در خوزستان داشتیم، رکورد کمانداران ریکرو به نسبت بازی های آسیایی تایلند بهتر و راضی کننده تر بود.

سرمربی کره یی تیم ملی تیروکمان هم چنین پیرامون این پرسش که جوان گرایی در تیم با چه اهدافی صورت می گیرد؟ افزود: هدف گذاری ما از جوانگرایی تیم به ویژه در بخش ریکرو زنان و مردان کسب مدال در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی و سپس المپیک 2020 است. الان سیاست کار را روی ارتقا رکوردها متمرکز کردیم تا کم کم بتوانیم شرایط تیم را به مدال آوری نزدیک کنیم. من مطمئنم تیم ملی ریکرو با ترکیب قبلی دیگر جای پیشرفت نداشت و با جوان گرایی باید بتوانیم روح تازه ای را به این تیم تزریق کنیم تا کم کم به مدال آوری نزدیک شویم. بدون شک در بازی های آسیایی و المپیک 2020 با این جوان گرایی به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا خواهیم کرد.

سرمربی کره یی تیم ملی تیروکمان در پاسخ به این پرسش که آیا در کامپوند نیز نیاز به جوان گرایی داریم یا خیر؟ افزود: ما سعی می کنیم در هر دو رشته به سمت جوان گرایی حرکت کنیم، اما تغییرات در کامپوند کم تر از ریکرو است. زیرا تا به امروز بهترین نتایج ما در کامپوند رقم خورده و نیاز به تغییرات زیادی ندارد.

وی افزود: برنامه ای که تا بازی های آسیایی و المپیک 2020 داریم، پیشرفت تیم ریکرو است و من یقین دارم در آینده تیم خوبی را هم در کامپوند و هم در ریکرو خواهیم داشت.

پارک در ارزیابی خود از شرایط تیم کامپوند در جام جهانی شانگهای چین، گفت: در کامپوند با ترکیب خوبی که راهی چین می کنیم، شانس زیادی برای مدال آوری در بخش انفرادی و تیمی زنان و مردان داریم.

او درباره اردوهای خوزستان نیز گفت: اردوی دو هفته یی خوزستان از این جهت که تمرینات تکنیکی، تاکتیکی و تصویرسازی خوبی در آن صورت گرفت، در ارتقا رکورد کمانداران تاثیرگذار بود، اما گرمی هوا واقعا آزار دهنده بود.

پارک در پاسخ به این پرسش که آیا در کنار ارتقا رکورد کمانداران از نظر ذهنی نیز برای آماده سازی ورزشکاران برنامه دارید، اظهار کرد: علاوه بر این که از نظر تکنیکی و تاکتیکی تمرینات ویژه ای برای ارتقای رکورد کمانداران داریم، از نظر تمرینات ذهنی نیز برای کمانداران برنامه داشتیم تا آن ها را برای شرایط مسابقات و کسب مدال آماده کنیم. بنابراین با انجام تمرینات تصویرسازی سعی می کنیم کمانداران را به این باور برسانیم که برای کسب مدال چیزی از حریفان قدر خود در جهان کم ندارند.

سرمربی کره یی تیم ملی تیروکمان در خاتمه در خصوص آینده تیروکمان ایران در مدتی که سرمربیگری این تیم را بر عهده گرفته است، افزود: با رشدی که تیروکمان ایران دارد، من مطمئن هستم که در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی به نتایج خوبی در رشته ریکرو دست پیدا خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 719

به "در جام جهانی از کامپوند مدال می خواهیم؛ از ریکرو ارتقاء رکورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جام جهانی از کامپوند مدال می خواهیم؛ از ریکرو ارتقاء رکورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید