کرونا در قم ، ورود به بخش کهک تا اطلاع بعدی ممنوع شد

به گزارش مجله پیکورو، بخشدار بخش کهک گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از آدینه 16 اسفند از ورود و همچنین توقف گردشگران و مسافران به بوستان های شهر کهک جلوگیری به عمل می آید و بوستان لاله نیز بسته می گردد.

کرونا در قم ، ورود به بخش کهک تا اطلاع بعدی ممنوع شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، ابوالفضل خوبرو، بخشدار بخش کهک در استان قم در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: این تصمیم شامل تمام روستاهای گردشگری این بخش می گردد و از ورود گردشگران به مناطق توریستی برای کنترل شیوع ویروس کرونا جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: تردد و ورود افرادی که اصالتاً اهل یکی روستای بخش کهک باشند و یابخشی از اشتغال و یا محل سکونت آن ها همچنان دریکی از روستاهای بخش است، بلامانع است.

خوبرو گفت: این تصمیم در آخرین جلسه کمیته امنیتی بخش کهک گرفته شده و تا خاتمه دوره کنترل و کاهش سرایت ویروس کرونا ادامه می یابد.

وی اعلام کرد: همچنین برای کنترل شیوع ویروس کرونا امر ساماندهی دست فروشان و دوره گردها نیز در سطح روستاهای بخش کهک آغازشده است.

خوبرو بیان داشت: تعطیلی یک ماهه مدارس و دانشگاه ها نباید به فرصتی برای افزایش مسافرت تبدیل شده و کنترل بحران از دست مسوولان خارج گردد.

بخشدار بخش کهک افزود: این اقدام در راستای تأمین امنیت روانی و درخواست مردم بخش کهک اجرا شده است.

کهک در جنوب استان قم واقع شده است و فاصله آن تا قم 30 کیلومتر است، این بخش دارای 2 دهستان کهک و فردو و 18 روستا می باشد.

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت تا به امروز 3 هزار و 513 تن به در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ازاین بین 739 بیمار بعد از بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شده اند.

در قم تا به امروز دست کم 30 تن جان خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند.

بیماری کرونا ازنظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین جایی برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه شده، بیش ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در خصوص ویروس کرونا می توانند با شماره تلفن های 36620023، 36620999، 36706030 و 36704368 (با پیش شماره 025) تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 840

به "کرونا در قم ، ورود به بخش کهک تا اطلاع بعدی ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در قم ، ورود به بخش کهک تا اطلاع بعدی ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید